0 kaarti!
Autor: Stevelin Tamm klassiõpetaja Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee |
Loodud: 29. august 2017. a. kell 09.52
Muudetud: 4. detsember 2017. a. kell 13.17
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
4.-8. SEPTEMBER
Järjehoidja
11-15. SEPTEMBER
*Plastiliini kasutamine, algvormide saamine. Voolimine teemal "Sügis"
18.-22. SEPTEMBER
* Õun. Rebimine.
25.-29. SEPTEMBER
Õun. Rebimistöö lõpetamine
2.-6. OKTOOBER
*Õpetajate päev
9.-13. OKTOOBER
*Siilid. Käbid, plastiliin.
16.-20. OKTOOBER
* Leivapäev Angla Tuulikumäel
30. OKTOOBER-02. NOVEMBER
Kaart isale/vanaisale
V: v.paberid
6.-10. NOVEMBER
Mardipäeva mask
v: valge paber, värvilised pliiatsid, käärid, kumminöör
13.-17. NOVEMBER
Kadridele kübara meisterdamine
V: jõupaber
20.-24. NOVEMBER
Päkapikk-voolimine
27.NOVEMBER-1. DETSEMBER
Lumememmekett. Valge paber, käärid, harilik pliiats, värvilised pliiatsid
4.-8. DETSEMBER
Aknakaunistus: ingel, põhjapõder
11.-15. DETSEMBER
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid
18.-22. DETSEMBER
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid
8.-12. JAANUAR
Kingipuu - kataloogist lõikamine
V: kataloog
15.-19. JAANUAR
Pakkepaberiga pabertaldriku katmine
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00-14.00 ruumis 109