Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: - prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2017. a. kell 09.52
Muudetud: 4. detsember 2017. a. kell 13.17

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

4.-8. SEPTEMBER
Järjehoidja

11-15. SEPTEMBER
*Plastiliini kasutamine, algvormide saamine. Voolimine teemal "Sügis"

18.-22. SEPTEMBER
* Õun. Rebimine.

25.-29. SEPTEMBER
Õun. Rebimistöö lõpetamine

2.-6. OKTOOBER
*Õpetajate päev

9.-13. OKTOOBER
*Siilid. Käbid, plastiliin.

16.-20. OKTOOBER
* Leivapäev Angla Tuulikumäel

30. OKTOOBER-02. NOVEMBER
Kaart isale/vanaisale
V: v.paberid

6.-10. NOVEMBER
Mardipäeva mask
v: valge paber, värvilised pliiatsid, käärid, kumminöör

13.-17. NOVEMBER
Kadridele kübara meisterdamine
V: jõupaber

20.-24. NOVEMBER
Päkapikk-voolimine


27.NOVEMBER-1. DETSEMBER
Lumememmekett. Valge paber, käärid, harilik pliiats, värvilised pliiatsid
4.-8. DETSEMBER
Aknakaunistus: ingel, põhjapõder

11.-15. DETSEMBER
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid

18.-22. DETSEMBER
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid

8.-12. JAANUAR
Kingipuu - kataloogist lõikamine
V: kataloog


15.-19. JAANUAR
Pakkepaberiga pabertaldriku katmine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00-14.00 ruumis 109