Autor: Sirje Mehik klassiõpetaja Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 15. märts 2015. a. kell 15.48
Muudetud: 15. märts 2015. a. kell 16.04
Õppeaasta: 2014/2015
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Suunata õpilast uurima-mõtlema-seostama-avastama:
huvitava ja aktiivse tegevuse võimaldamisega;
talle pidevalt uute teadmiste huviorbiiti seadmisega;
teadmiste omandamine aktiivsete võtete kättesaadavaks tegemisega;
tingimuste loomisega, mis innustaksid last uusi teadmisi ja oskusi praktiliselt kasutama;
eneseväljenduse jõukohaste võtete õpetamise ja harjutamisega.
Avastusõppes kasutatakse lapsi arendavaid interaktiivseid (aktiiv)õppemeetodeid.
27.03 Pulsi mõõtmine tv lk 34
3.04 Suur reede
10.04 Päevamenüü analüüsimine tv lk 36-37 http://www.ampser.ee/index.php, http://mudelid.5dvision.ee/toitumine/
17.04 Minu sugupuu
24.04 Murrud meie ümber http://zunal.com/introduction.php?w=131322
8.05 Naha tundlikkus tv h 4/43
15.05 Loomad inimese elus. tv lk 53 tutvustus
22.05 Rühmatöö tv lk 50-51
Õuesõpe - puude ja põõsaste vaatlemine tv lk 60
Lindude vaatlemine tv lk 58-59
Õpilane:
1) õpib uurima-mõtlema-seostama-avastama ning järeldusi tegema;
2) oskab looduses märgata muutusi ;
3) oskab kasutada arvutit info otsimiseks, õppemängudeks;
4) muutub õppimises iseseisvamaks.
* Arvestuslik (kokkuvõttev A/MA II ja IV veerandi ja õppeaasta lõpul)
* 2-3 arvestuslikku tööd poolaastas (Kui õpetaja peab vajalikuks tööd numbriliselt hinnata, siis võib hinde vastavalt teemale kanda eKoolis loodusõpetuse päevikusse. Sellisel juhul lisatakse sissekandesse märge: töö teostatud avastusõppe tunnis).
* aktiivne osavõtt tundidest.