Autor: Sirje Mehik klassiõpetaja Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 25. august 2014. a. kell 12.24
Muudetud: 25. august 2014. a. kell 12.40
Õppeaasta: 2014/2015
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Suunata õpilast uurima-mõtlema-seostama-avastama:
huvitava ja aktiivse tegevuse võimaldamisega;
talle pidevalt uute teadmiste huviorbiiti seadmisega;
teadmiste omandamine aktiivsete võtete kättesaadavaks tegemisega;
tingimuste loomisega, mis innustaksid last uusi teadmisi ja oskusi praktiliselt kasutama;
eneseväljenduse jõukohaste võtete õpetamise ja harjutamisega.
Avastusõppes kasutatakse lapsi arendavaid interaktiivseid (aktiiv)õppemeetodeid.
I nädal 3. sept
Sissejuhatus ainesse. Ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Tähistaevas. Ühe tähtkuju joonistamine.
II nädal 10. sept
Tähistaevas. Tähistaeva vaatlused (iseseisev töö). tv lk 5 Tähistaevas kapiuksel.
III nädal 17. sept
Päike tekitab varje. tv lk 11
IV nädal 24. sept
Referatiivne töö ühest planeedist. tv lk 12
V nädal 1. okt
Päikesesüsteemi mudeldamine. tv lk 13
VI nädal 8. okt
Päikesesüsteemi mudeldamine. tv lk 13.
VII 15. okt
Kuidas planeedid liiguvad? Mängime pöörlemist ja tiirlemist. tv lk 18-19
1) õpib uurima-mõtlema-seostama-avastama ning järeldusi tegema
2) oskab looduses märgata muutusi
3) oskab kasutada arvutit info otsimiseks, õppemängudeks
4) muutub õppimises iseseisvamaks
* Arvestuslik (kokkuvõttev A/MA II ja IV veerandi ja õppeaasta lõpul)
* 2-3 arvestuslikku tööd poolaastas (Kui õpetaja peab vajalikuks tööd numbriliselt hinnata, siis võib hinde vastavalt teemale kanda eKoolis loodusõpetuse päevikusse. Sellisel juhul lisatakse sissekandesse märge: töö teostatud avastusõppe tunnis)
* aktiivne osavõtt tundidest