Autor: Maarja Vahter HEV koordinaator |
Loodud: 25. märts 2020. a. kell 23.15
Muudetud: 5. aprill 2020. a. kell 15.11
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
Loodusõpetus kujundab alusteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele.
Loodusõpetuse õppimise kaudu kujuneb õpilastel arusaam loodusest kui tervikust.
Õpitakse märkama seoseid looduses, mõistma looduse toimimise seaduspärasusi, inimese sõltuvust looduskeskkonnast ning inimtegevuse mõju looduskeskkonnale. Omandatakse positiivne hoiak kõige elava suhtes. Arendatakse tahet ja valmisolekut kaitsta looduskeskkonda ning kujundatakse
säästvaid väärtushinnanguid ja hoiakuid.
09.-13.03
* Kordamine (tundra, vihmamets, kõrb)
* Inimese kehaehitus /KT9
16.-20.03
* Elundkondade ülesanded /KT10
* Meeleelundid (silmad, kõrvad, keel, nina)
23.-27.03
* Meeleelundid (nahk) / KT11
* Tugi- ja liikumiselundid
30.03-03.04
* Hingamiselundid
* Vereringe / KT 12
06.-09.04
* Seedeelundid
* Erituselundid / KT 13
13.-17.04
* Suguelundid
* Närvisüsteem. Näärmed / KT14
KOOLIVAHEAEG 18.-26.04
27.-30.04
* Inimene on imetaja
* Inimesed ja ahvid / KT 15
04.-08.05
* Inimese põlvnemine
* Taimed inimese elus
11.-15.05.
* Loomad inimese elus
* Seened inimese elus
18.-22.05
* Bakterid inimese elus / KT 16
* Õuesõpe
27.-31.05
* Puude ja põõsaste vaatlemine
* Ajavaru
01.-09.06
PRAKTIKANÄDAL
-
Hinnatakse õpilase teadmisi ja oskusi suuliste vastuste, sh esituste ning kirjalike tööde alusel, arvestades teadmiste ja
oskuste vastavust ainekavades taotletavatele õpitulemustele ning arvestades õpilase individuaalseid iseärasusi ja mõtlemistasandite arengut.
Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut ja õpimotivatsiooni.
Hindenormid:
Hindega „5” hinnatakse, kui õpilane saavutab 90–100% maksimaalsest võimalikust punktide arvust,
hindega „4” 75–89%,
hindega „3” 50–74%,
hindega „2” 20–49%,
hindega „1” 0–19%.