B-võõrkeel (S): 6_grupp

Autor:

Marika Varjas

saksa keele õpetaja

Kontakt: Marika.Varjas@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2018. a. kell 21.53
Muudetud: 29. oktoober 2018. a. kell 20.27

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime?

Saksa keele õppimine võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab edasisi õpinguid ja tegevust ühiskonnas. Saksa keele populaarsus kasvab, kuna kasvanud on Saksamaa osatähtsus Euroopa majandusriikide seas.  
Põhikooli B-võõrkele õpetusega taotletakse, et õpilane:  
1) saavutab keeleoskuse taseme,mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;  
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;  
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;  
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;  
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;  
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa)

3.9. - 6.9.
1) Einführung
2) Einführung
3) Einführung

10.9. - 13.9.
1) Und wer bist du?
2) Und wer bist du?
3) Und wer bist du?

17.9. - 20.9.
1) Und wer bist du?
2) Und wer bist du?
3) Reipalt kooli

24.9. - 27.9.
1) Und wer bist du?
2) Und wer bist du?
3) Und wer bist du?

1.10. - 4.10.
1) Und wer bist du?
2) Und wer bist du?
3) Und wer bist du?

8.10. - 11.10.
1) Und wer bist du?
2) Und wer bist du?
3) Und wer bist du?

15.10. - 18.10.
1) Und wer bist du?
2) Und wer bist du?
3) Und wer bist du?
*
29.10. - 1.11.
1) Und wer bist du?
2) Laura klettert gern.
3) Laura klettert gern.

5.11. - 8.11.
1) Laura klettert gern.
2) Laura klettert gern.
3) Laura klettert gern.

12.11. - 15.11.
1) Laura klettert gern.
2) Laura klettert gern.
3) Laura klettert gern.

19.11. - 22.11.
1) Laura klettert gern.
2) Laura klettert gern.
3) Laura klettert gern.

26.11. - 29.11.
1) Laura klettert gern.
2) Laura klettert gern.
3) Laura klettert gern.

3.12. - 6.12.
1) Das machen Freunde zusammen
2) Das machen Freunde zusammen
3) Das machen Freunde zusammen

10.12. - 13.12.
1) Das machen Freunde zusammen
2) Das machen Freunde zusammen
3) Das machen Freunde zusammen

17.12. - 20.12.
1) Das machen Freunde zusammen
2) Das machen Freunde zusammen
3) Das machen Freunde zusammen

Milliseid oskusi õpilased saavad?

Õpilane oskab I poolaasta lõppedes:
- tunneb saksa keelele omaseid hääldusreegleid ja oskab neid kasutada;
- oskab kasutada õpitud väljendeid ja lühilauseid I poolaastal läbitud teemadel:
- oskab kuulates ja lugedes ära tunda tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure,
- oskab lugeda lihtsat dialoogi ja saab loetust aru;
- oskab öelda, mis talle meeldib ja mis mitte,
-esitada kas küsimusi ja vastata küsimustele
- oskab tervitada ja hüvasti jätta,
- oskab väljendada, kui ei tea vastust
- küsida ja öelda oma nime, oskab rääkida endast ja oma perest, tutvustada teist isikut,
- oskab tähestikku, teab isikulisi asesõnu, küsimusi - mis?, kes?;
- oskab rääkida oma päevast, nädalast
- oskab teha ettepanekut, ära öelda või heaks kiita
-oskab pöörata tegusõnu
- teab nimisõnade artikleid (määrav, umbmäärane)
- tunneb arve 0 - 1000
- oskab tähestikku, teab isikulisi asesõnu

Hindamine

Poolaasta hinne kujuneb tunnitöö, tunnikontrollide, kodutööde, suulise vastamise ja suures osas aktiivsuse eest saadud hinnetest. Iga lektsiooni ehk õppetüki lõppedes on hindeline töö (kõige olulisem on sõnavara oskamine). Tööd on erineva mahuga ja seega ei ole kokkuvõttev hinne aritmeetiline keskmine. Iga töö hindamisel on aluseks see, kui suures osas valdab õpilane õpitud materjali ehk %:
hinne 5- 100 -90%
hinne 4- 89 -75%
hinne 3- 74 -50%
hinne 2- 49 -20%
hinne 1- 19 - 0%

Puudumiste korral tuleb kontrolltööd järele teha. Järeltöö sooritamiseks on üks võimalus. Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina, mis asendatakse hindega pärast töö sooritamist. Kui töö jääb sooritamata, siis veerandi lõpus asendatakse "0" hindega "1". Maha kirjutatud tööd hinnatakse hindega 1 . Tulemusi saab parandada 10 päeva jooksul alates töö hinde teatavaks tegemisest. 
Konsultatsioonid teisipäeval peale 8. tundi ruumis 400A või ka muul sobival ajal, õpilane lepib konsultatsiooni ja järelevastamise eelnevalt õpetajaga kokku.