Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Rekaya

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Loodud: 2. jaanuar 2017. a. kell 15.05
Muudetud: 2. jaanuar 2017. a. kell 15.28

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpioskuste õppimisel
omandavad lapsed oskuse töötada individuaalselt,
paaris või rühmas vastavalt õppeülesandele,
õpivad vastutama ühiselt tehtud töö eest;
õpivad kasutama teabekirjandust,
otsima infot internetist;
õpivad olulisemaid tekstitöötluse aluseid,
õpivad lugema diagramme, jooniseid tabeleid, töötama tekstiga.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 9.-13.01
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: roheline tuba.

II nädal 16.-20.01
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: sinine tuba.

III nädal 23.-27.01
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: kirju tuba.

IV nädal 30.01-03.02
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: roheline tuba.

V nädal 6.-10.02
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: sinine tuba.

VI nädal 13.-17.02
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: kirju tuba.

VII nädal 20.-24.02
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: roheline tuba.

VIII nädal 27.02-03.03
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: sinine tuba.

IX nädal 6.-10.03
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: kirju tuba.

X nädal 13.-17.03
Lahendame õpioskuste vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt: roheline tuba.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1. Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2. Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3. Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4. Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5. Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6. Laieneb silmaring
7. Saavad ettevalmistuse koolisisesteks aineviktoriinideks

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

Õpioskuste tunnis rakendatakse kujundava (õpilast toetava) hindamise põhimõtteid. Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Õpioskuste hinne on kokkuvõttev hinnang II ja IV veerandi lõppedes - arvestatud/mittearvestatud (A/MA).

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata töö või sooritamata kontrolltöö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioonid ja järelvastamine teisipäeviti kell 15.00-15.45 või kokkuleppel õpetajaga ruumis 407.