Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Käsitöö ja kodundus: 4a T prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. jaanuar 2017. a. kell 13.37
Muudetud: 19. jaanuar 2017. a. kell 14.43

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse tundides
* omandab õpilane vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
* omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
* kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
* õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
* arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi; omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt;
* hakkab huvi tundma rahvuskultuuri ja selle säilimise vastu;

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

http://lihtsadtekstiilitood.edicy.co/sissejuhatus
http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uudised/video-pindade-kaunistamine-decoupage-tehnikas?id=39318243

9 - 13. jaanuar
Töövahendid ja sobivad materjalid. Tööohutus. Silmuste loomine. Parempidine silmus + tingmärk. Ääresilmused.

16. - 20. jaanuar
Kudumine.

23. - 27. jaanuar
Kudumine.

31. jaanuar - 3. veebr
Kudumine.

6. - 10. veebruar
Kudumine.

13. - 17. veebruar
Kudumine. Lõngapallist kolli meisterdamine.

20. - 24. veebruar
http://makemesses.weebly.com/projects/yarn-crafts#PhotoSwipe1388930428905
Kudumine. Lõngatüdruku meisterdamine.

27. veebruar - 3. märts
Lõngatüdruku meisterdamine

6. -10. märts
Raamatu meisterdamine http://www.pinterest.com/pin/91268329921973828/

13. - 17. märts
Raamatu meisterdamine http://www.pinterest.com/pin/91268329921973828/

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) kavandab omandatud töövõtete baasil jõukohaseid käsitööesemeid;
2) leiab käsitööeseme kavandamiseks ideid eesti rahvakunstist;
3) töötab iseseisvalt lihtsama tööjuhendi järgi;
4) järgib töötades ohutusnõudeid ning hoiab korras töökoha;
5) hindab oma töö korrektsust ja esteetilisust;
6) seostab käsitöölõnga jämedust ja eseme valmimiseks kuluvat aega;
7) koob põhisilmuseid ning tunneb mustrite ülesmärkimise viise ja tingmärke;

Hindamine üles

Tööõpetuse, kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut. Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet. Hindamisel kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. A / MA pannakse välja 2. ja 4.veerandi lõpul.

KG kodukord punkt 3.4.:
Tunnis mitte kaasatöötamise ja tunniks vajalike (õppe)vahendite puudumise korral määrab aineõpetaja õpilasele uue aja ja ülesande läbitud teema järeletegemiseks.

Tunnist põhjusteta puudumise korral või käsitöötunnis vajalike töövahendite puudumise tõttu tegemata jäänud praktilise töö teeb õpilane järgi konsultatsioonitunni ajal.
e-koolis tähistab märge "KH" pooleliolevat või esitamata tööd, mis peale võla likvideerimist asendub hindega või hindega "1"-ga, kui poolaasta lõpuks tööd ei esitata ning märge "v" tähistab tunniks vajalike töövahendite puudumist (kolmanda "v" puhul lisandub hinne "2", mis parandatakse konsultatsioonitunnis)