Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Rahvatants: 2a, 2b, 2c, 2d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. detsember 2016. a. kell 00.01
Muudetud: 2. jaanuar 2017. a. kell 23.30

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Rahvatantsutundides toetatakse õpilaste tunnetuslikku, esteetilist, eetilist ja sotsiaalset arengut. Lisaks tantsusammude sooritamise oskusele õpivad õpilased nägema liikumise-liigutuste ilu, kogema ja kontrollima erinevaid emotsioone, tegema koostööd, austama kaaslasi ja reegleid.
Tantsutundide ülesandeks on ka õpilase kehalise ja motoorse arengu toetamine. Tantsusamme sooritades täiustuvad liigutusoskused ja paraneb kehatunnetus, saavutatakse liigutuste dünaamilisus ja kergus. Oluline koht tantsutundides on rühti kujundavatel ja korrigeerivatel harjutustel ning koordinatsiooniharjutustel.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

09.- 13.01. Tantsu "Oige ja vasemba" õppimine; kätlemise kordamine.
16.-20.01. Tantsu "Oige ja vasemba" kordamine ja muusikasse tantsimine. Polkasammu õppimine.
23.- 27.01. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine muusikasse.
30.01.- 03.02. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine muusikasse.
06.-10.02. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine muusikasse.
13.- 17.02. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. Polkasammu õppimine. "Isamaa hiilgava pinnalla" õppimine.
20.- 24.02. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. Polkasammu õppimine. "Isamaa hiilgava pinnalla" õppimine.
27.02.- 03.03. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. Polkasammu õppimine. "Isamaa hiilgava pinnalla" tantsimine.
06.-10.03. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. Polkasammu õppimine.
13.-17.03. Õpitud tantsude tantsimine. Laulumängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

* Õpilane saab teadmisi rahvatantsust, rahvatantsutraditsioonidest, rahvariietest ja nende kandmisest
* Õpilastel areneb suhtlemis- ja esinemisjulgus
* Õpilane õpib tantsudes esinevaid samme ja sammkombinatsioone
* Õpilane õpib lihtsamaid tantse
* Aitab kaasa sõbralike suhete kujunemisel poiste ja tüdrukute vahel
* Aitab kaasa kollektiivsustunde ja vastutustunde kasvatamisel
* Aitab kaasa kehaliste võimete arenemisele (vastupidavus, koordinatsioon)

Hindamine üles

Suuline positiivne hinnang iga õigesti välja tulnud sammu ja sammkombinatsiooni puhul. Arvestuslik hindamine poolaastahindena 2 korda aastas. Iga klass õpib III veerandil esinemiseks selgeks nn oma tantsu, mis on jõukohane antud klassi õpilastele või sõltub antud klassi poiste- tüdrukute arvust klassis. (2.a ja 2.b õpivad joonisega tantsu, 2.c ja 2.d klass tantsu ringjoonel paarilise vahetamisega.)
Õppeperioodi jooksul hinnang järgmistele osaoskustele:
* Pead kinni tantsutunnis kehtestatud reeglitest.
* Oskad arvestada paarilisega.
* Oled omandanud õpitud tantsusammud ja sammkombinatsioonid.
* Oskad tantsida õpitud tantse.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.


Konsultatsioon reedeti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.