Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. detsember 2016. a. kell 23.41
Muudetud: 1. jaanuar 2017. a. kell 23.32

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

09.- 13.01.
* Talvine Kuressaare - käärilõige, ajaleht, vatipadjad. ( 2 tundi)

16.-20.01
* Lumesadu akna taga. Kunstitunni töö täiendamine aknaraami ja kardinaga/jääpurikatega.
* Leevike - käärilõige; siidpaber.

23.- 27.01.
* Kunstitunnis tehtud lumememmetöö aluse meisterdamine.
* Kuusk - voltimine

30.01.- 03.02.
* Sümmeetriline pilt: lumememm. - käärilõige. (2 tundi)

06.-10.02.
* Sõbrapäeva kaardi meisterdamine fookustehnikas.( 2 tundi)

13.- 17.02.
* Sõbrapäeva käevõru pununmine - meisterdamine. ( 2 tundi)

20.- 24.02.
* Pika Hermanni torni meisterdamine papirullist. (2 tundi)

27.02.- 03.03.
* Pinnalaotusest kolmnurkse või nelinurkse püramiidi meisterdamine; silindri meisterdamine.
* Ruumitaju pilt geomeetrilistest kujunditest. - kleepetöö + värvipliiatsid.

06.-10.03.
* Silindrikujulise pliiatsitopsi meisterdamine. (2 tundi)

13.-17.03.
* Kevad tuleb. Vatipadjakestest lumikellukesed. (2 tundi)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

*Tööõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja e-koolis. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
II poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon reedeti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd