Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 28. detsember 2016. a. kell 12.01
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Draamaõpetuse eesmärgid 4. klassi valikainena on:

• Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda õpilastele võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
• Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust.

Tutvutakse ühtlasi näitlejameisterlikkuse põhialustega:
• tähelepanu ja keskendumine
• suhtlemine partneriga, kuulamine
• liikumismängud
• rollimängud
• lavakõne (füüsise- ja häälekasutust)
• omaloomingulised etteasted
• improvisatsioon

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

13. jaanuar
Ideede kogumine lähenevateks üritusteks. Playback ja näitemängupäev Suur Uba.
Tund toimub 309 klassiruumis. Grupitöö, ideede arutlemine, muusika leidmine, ideede kogumine tahvelarvutite ja telefonide vahendusel.

20. jaanuar
Proov näitemängupäevaks. Playback?


27. jaanuar
Proov näitemängupäevaks. Playback?

3. veebruar
Proov näitemängupäevaks.

10. veebruar
Proov näitemängupäevaks.

17. veebruar
Proov näitemängupäevaks.

24. veebruar
Tund jääb ära. Ilusat Eesti Vabariigi aastapäeva kõigile!

3. märts
Proov näitemängupäevaks.

10. märts
Peaproov lähenevaks näitemängupäevaks.

16. märts- esinemine näitemängupäeval Suur Uba.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:

• on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
•oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•esineb sõnalis- muusikalises näidendis

Draamaõpetus Kuressaare Gümnaasiumis on tihedalt seotud muusikaõpetusega, kuna
lõpptulemuseks on sõnalis-muusikaline etendus; eesti keele ja kirjandusega; võõrkeeltega;
inimeseõpetusega; kehalise kasvatusega.

Hindamine üles

Draamaõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust.
Vastavalt õpetaja otsustele kajastuvad hinnangud tunnis kaasa töötamise eest ka eKooli keskkonnas.
Hinnang KH= kujundav hindamine. Hinnangu kommentaarilahtris on leitav täpne tagasiside tunni kohta.

III veerandil keskendume peaasjalikult KG playbackile ja teatripäeva "Suur Uba" näidendi loomisele ja õppimisele. Kõik õpilased on oodatud näidendis kaasa lööma! Selle aasta teatripäeva teemaks on "Uskudes imedesse!".

Mitterahuldava käitumise tõttu on õpetajal õigus õpilane näidendi ettevalmistusest kõrvaldada.

Tunnistusel kajastub hinnang arvestatud/mittearvestatud II ja IV veerandi lõpus.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 309.