0 kaarti!
Autor: Lelet Aavik-Part klassiõpetaja |
Loodud: 28. detsember 2016. a. kell 11.53
Muudetud: 10. jaanuar 2017. a. kell 15.37
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Põhikooli kunstiõpetuses omandatakse visuaalse hariduse algtõed ning arendatakse mõtlemis-, koostöö- ja eneseväljendusoskusi ning kunstioskusi, et toetada isiksuslikku arengut ning toimetulekut tänapäevases mitmekultuurilises maailmas. Kunst võimaldab põhikooliõpilastel tunnetada endas loojat ning toetab seeläbi aktiivse maailmavaate omaksvõttu ja ettevõtlikku ellusuhtumist.
Kunstiõpetuses kujundatakse ja arendatakse õpilastes järgmisi osaoskusi:
- uurimine ja oma ideede arendamine,
- väljendusvahendite loov rakendamine,
- teadmised visuaalkultuurist,
- mõtestamine ja refleksioon.
NB! Antud ainekaardis on lõimitud on kunsti- ja tööõpetus.
9. jaanuar
Iseseisva õppimise päev.
10. jaanuar
Talvised kuused.
Vahendid: kuuseokkad, PVA-liim, harilik pliiats, sinine aluspaber, valge guavärv.
Tööd riputatakse 3. korruse koridori.
12. jaanuar
Müts pähe, muidu ei lähe!
Vajalikud vahendid: käärid, vesivärvid, viltpliiatsid, lõng mütsituti tegemiseks. Pulk mütsi hoidmiseks (kinnitatakse liimipüstoliga)
16. jaanuar
Lumememmed: harjutame värvide segamist.
Vajalikud vahendid: guaid, pintsel, veetops, lauakate, segamisalus, A4 paber.
17. jaanuar
Lumised kuused (unistus talvisest metsast).
Vajalikud vahendid: vesivärvid, SOOL (tausta tegemiseks), A4 paber 2x
Katta paber erinevate roheliste toonidega. Taust katta helesinise värviga.
Asetame tööd kuivama.
19. jaanuar
Jätkub eelmise tunni töö: lumised kuused (unistus talvisest metsast).
Vajalikud vahendid: käärid, liim
23. jaanuar
Laulud lumesajus.
Vajalikud vahendid: värvilised paberid, käärid, liim. Noodileht (õpetajalt). A3 paber.
https://www.pinterest.com/pin/423408802450665976/
24. jaanuar
Sugupuu koostamine. Lõiming inimeseõpetuse ja eesti keelega.
Sugupuu visualiseerimine A3 paberile. Kevadel näitus ja raamimine.
Vahendid: viltpliiatsid, vesivärvid.
26. jaanuar
Jätkub sugupuu koostamine. Töö lõpetamine, täiustamine.
30. jaanuar
31. jaanuar
Valmistume Eesti Vabariigi sünnipäevaks: rahvuslikud motiivid riietel.
Tüdrukud ehivad seeliku ja pluusi
Poisid vesti ja püksid.
Vajalikud vahendid: must A3, riie, liim, käärid, harilik pliiats.
2. veebruar
Jätkub eelmise tunni töö.Valmistume Eesti Vabariigi sünnipäevaks: rahvuslikud motiivid riietel.
6. veebruar
Valmistume Eesti vabariigi sünnipäevaks: lipuvärvides kaunistused.
Tehnika: voltimine.
Vajalikud vahendid: värvilised paberid, liim, käärid.
7. veebruar
Kes on pildil? Kollaa õpilase fotost (eelnevalt prinditud).
Lõiming matemaatikaga: õpilase ülesanne on pilt kolmnurkadeks jagada ja tekkinud tükid segi ajada ning taas kokku kleepida.
Vajalikud vahendid: joonlaud, harilik pliiats, liim, käärid, värviline paber A5.
9. veebruar
Mina ise! Koostöös pinginaabriga iseenda keha piirjoonte märkimine (täispikkuses) tapeedile.
Vajalikud vahendid: tapeedirull, harilik pliiats/marker. Guaid
13. veebruar
Jätkub eelmise tunni töö: mina ise!
Vajalikud vahendid: tapeedirull, harilik pliiats/marker. Guaid
14. veebruar
16. veebruar
20. veebruar
21. veebruar
23. veebruar
27. veebruar
28. veebruar
2. märts
Mis toimub inimese peas? Kollaa
Vajalikud vahendid: A4 etteantud nägu (poiss/tüdruk), ajalehed ja ajakirjad, käärid, liim.
https://www.pinterest.com/pin/423408802452287810/
6. märts
7. märts
9. märts
13. märts
14. märts
16. märts
3. klassi lõpetaja:
esitab oma ideede erinevaid lahendusi;
rakendab kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise võtteid, oskab välja tuua kujutatava iseloomulikud jooned;
rakendab oma töödes mitmekesiseid kunstitehnikaid ja töövõtteid;
kasutab olulisemaid kunstimõisteid kunstiteoste ning enda ja kaaslaste loovtööde üle arutledes;
oskab nimetada Eesti kunstnikke, lähiümbruse olulisi kunsti- ja kultuuriobjekte;
uurib igapäevaste esemete vormi ja otstarbe seoseid, teab, kuidas luua ning tarbida säästvalt, arutleb ümbritseva visuaalse kultuuri nähtuste üle;
tuleb toime virtuaalsetes keskkondades, teadvustab meedia võimalusi ja ohtusid.
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Töö on teemast lähtuv.
3. Oled omandanud teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta.
4. Kasutad materjale säästlikult.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tean, kasutan, oskan
P- pean veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 309.