Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 1d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 22. detsember 2016. a. kell 12.13
Muudetud: 31. jaanuar 2017. a. kell 09.13

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal Aastaajad (vätviline paber- rühmatöö)
II nädal Lumememm (papitükk, plastiliin)
III nädal Lumememmetöö lõpetamine
IV nädal Kunstitöö täiendamine,taustale linnud ja lumi
V nädal Rukkilill (riba lõikamine, kleepetöö)
VI nädal Kaunistused vabariigi aastapäevaks
VII nädal Perekond pliiatsid (kollaa˛)
VIII nädal Jogurtitopsidest pliiatsihoidja
IX nädal Tööde lõpetamine
X nädal Teatripäev

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
* kasutab materjale säästlikult
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
* kasutab õpitud tehnikaid ja töövõtteid
* kuulab, jälgib ja saab aru õpetaja suulistest tööjuhistest
* töötab iseseisvalt , arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
* oskab töökohta tööks organiseerida
* täidab töötades ohutusnõudeid
* tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas

Hindamine üles

1. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
Kuulad ja toimid õpetaja juhendamise järgi.
Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Konsultatsioon ja järeltööde tegemine esmaspäeviti kell 13.00.