Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 3d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 27. oktoober 2016. a. kell 12.17
Muudetud: 27. oktoober 2016. a. kell 14.57

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. november
Funktsionaalse lugemise testid kogumikus "Loe ja mõista!"

8. november
3. klassi tasemetöö vormiga tutvumine: eesti keel

15. november
3. klassi tasemetöö vormiga tutvumine: matemaatika

22. november
Lõbusate tekstülesannete lahendamine kogumikust.

29. november
ÕS-i kasutamine. Raamatukogu külastamine.

6. detsember
Loogikaülesanded. Lisaülesandena punktide ühendamine (kuni 400 punkti).

13. detsember
Kuulamisülesanne. Küsimustele vastamine. Lünkade täitmine.

20. detsember
Veerandi viimane tund: kordame teemasid, mida õpilased ise välja pakuvad (eelneva tunni tagasiside põhjal).

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad:
* töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest
* täita õpiülesannet
* kasutada teabekirjandust
* lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
* töötada tekstiga
* kirjelduse, lühikokkuvõtte, uudise, artikli, kirja kirjutamine, reklaami kujundamine
* Intervjuu kavandamine ja läbiviimine
* ÕS-i, Võõrsõnade leksikoni, sõnaraamatute jt teatmeteoste kasutamise, telefoniteatmiku kasutamise oskuse

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad töötada tekstiga.
2. Oskad kasutada teabekirjandust ja sealt infot otsida.
3. Oskad lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid.
4. Oskad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskad täita õpiülesannet.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tean, kasutan, oskan
P- pean veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 309.