Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 26. oktoober 2016. a. kell 19.01
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Draamaõpetuse eesmärgid 4. klassi valikainena on:

• Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda õpilastele võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
• Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust.

Tutvutakse ühtlasi näitlejameisterlikkuse põhialustega:
• tähelepanu ja keskendumine
• suhtlemine partneriga, kuulamine
• liikumismängud
• rollimängud
• lavakõne (füüsise- ja häälekasutust)
• omaloomingulised etteasted
• improvisatsioon

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3. november:
Õpilaste soov II veerandil lavastada saade "Su nägu kõlab tuttavalt". Vaatame klippe saatest, näited. Arutlus. Mis on paroodia?
Esimeses tunnis jagame rollid- esinejad, saatejuht, ˛ürii jm.
Harjutamine ja ettevalmistus/kostüümid vm tunnivälisel ajal.

10. november:
Telesaate "Su nägu kõlab tuttavalt" esitused. Võimalusel filmida!

17. november:
Lühinäidendid grupis. Ainus tingimus kõikidele gruppidele: kasutada näidendis ainult ühte etteantud heli, mis on kõikidel gruppidel sama.

24. november:
Kooli tutvustava video loomine. Grupitöö (kuni 4 inimest grupis)
Kaasa hea kvaliteediga telefon või fotokaamera!

1. detsember:
Jõulunäidendiga tutvumine: osaleb kogu klass. Osade jagamine.

8. detsember:
Õpime jõulunäidendit.

15. detsember:
Jõulunäidendi peaproov!

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:

• on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
•oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•esineb sõnalis- muusikalises näidendis

Draamaõpetus Kuressaare Gümnaasiumis on tihedalt seotud muusikaõpetusega, kuna
lõpptulemuseks on sõnalis-muusikaline etendus; eesti keele ja kirjandusega; võõrkeeltega;
inimeseõpetusega; kehalise kasvatusega.

Hindamine üles

Draamaõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust.
Vastavalt õpetaja otsustele kajastuvad hinnangud tunnis kaasa töötamise eest ka eKooli keskkonnas.
Hinnang KH= kujundav hindamine. Hinnangu kommentaarilahtris on leitav täpne tagasiside tunni osavõtu kohta.

Tunnistusel kajastub hinnang arvestatud/mittearvestatud II ja IV veerandi lõpus.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 309.