Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 26. oktoober 2016. a. kell 08.34
Muudetud: 26. oktoober 2016. a. kell 08.34

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpioskuste õppimisel omandavad lapsed oskuse töötada individuaalselt,paaris või rühmas vastavalt õppeülesandele,õpivad vastutama ühiselt tehtud töö eest;õpivad kasutama teabekirjandust,otsima infot internetist;õpivad olulisemaid tekstitöötluse aluseid, õpivad lugema diagramme,jooniseid tabeleid,töötama tekstiga. Õpioskusetund toetab matemaatika õppimist ja seotud matemaatika ainekavaga.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02.11 Naturaalarvude korrutamine
09.11 Naturaalarvude korrutamine
16.11 Naturaalarvude jagamine
23.11 Naturaalarvude jagamine
30.11 Naturaalarvude jagamine
07.12 Arvu teguriteks jagamine
14.12 Jaguvuse tunnused
21.12 Arvu ühistegurid ja ühiskordsed

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1.Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2.Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3.Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4.Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5.Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6.Laieneb silmaring
7.Saavad ettevalmistuse koolisisesteks aineviktoriinideks

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

Õpioskuste tunnis rakendatakse kujundava (õpilast toetava) hindamise põhimõtteid. Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Õpioskuste hinne on kokkuvõttev hinnang II ja IV veerandi lõppedes - arvestatud/mittearvestatud (A/MA).

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata töö või sooritamata kontrolltöö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioonid ja järelvastamine neljapäeviti kell 13.00 - 14.45 või kokkuleppel õpetajaga ruumis 303.