Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Koorilaul: 2b, 2d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Mai Rand

muusikaõpetaja

Loodud: 13. oktoober 2016. a. kell 09.50
Muudetud: 13. oktoober 2016. a. kell 09.57

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Koorilaulu eesmärgid algklassides on järgmised:
1. Panna õpilane muusikast rõõmu tundma, huvi tundma muusika kui kunstiliigi vastu ning kujundama enda esteetilist maitset;
2. Suunata loovalt mõtlema ning väljendama end loominguliselt muusikaliste tegevuste kaudu;
3. Laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri;
4. Arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali.
5. Kaunistada kooli üritusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

5.09 - Aasta plaanide tutvustamine. Hea tuju laul.
12.09 - Hea tuju laul. Kummisäärik. Rütmimängud.
19.09 - Hea tuju laul. Kummisäärik. Rütmimängud.
26.09 - Naeratuse laul. Kummisäärik. Muusikalised liikumismängud.
3.10 - Naeratuse laul. Kummisäärik. Muusikalised liikumismängud.
10.10 - Loomade pidu. Hea tuju laul. Rütmimängud.
17.10 - Kummisäärik. Loomade pidu. Saated kehapillil. Mängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1. Õpilane on hakanud huvi tundma muusika kui kunstiliigi vastu ning kujundama enda esteetilist maitset;
2. Oskab väljendada end loominguliselt muusikaliste tegevuste kaudu;
3. Oleme laiendanud õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustanud eesti rahvakultuuri;
4. Õpilane on arendanud koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali.
5. Õpilane on omandanud veerandi jooksul õpitud lauluvara.

Hindamine üles

Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“). Kokkuvõttev hinnang märgitakse veerandi lõpus sõnaliselt kas „arvestatud“ või „mittearvestatud“.
Kokkuvõtva hinnangu „arvestatud“ saab veerandi lõpus õpilane, kes oskab end muusikaliselt väljendada ja on omandanud veerandi jooksul õpitud lauluvara. Omab kuulamisharjumust ning laulab ilmekalt.
Kokkuvõtva hinnangu „mittearvestatud” saab õpilane, kes keeldub end muusikaliselt väljendamast ega ole omandanud veerandi jooksul õpitud lauluvara. Laulab lohaka kehahoiuga, ei kontrolli oma hääletooni.