Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 5. september 2016. a. kell 15.00
Muudetud: 3. oktoober 2016. a. kell 14.03

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

9.09
* Tuulelohede lisamine joonistatud taustale
V: pakkepaber, liim, käärid, viltpliiatsid

16.09
* Järjehoidjad
V: käärid, värvilised paberid, viltpliiatsid

23.09
* Voltimine- ise tehtud mänguasi
V: paber, liim, kaks nööpi, niit

30.09
* Draakonid
V: siidipaber, papist rull, liim, käärid, värvilised paberid

7.10
*
V:

14.10
*
V:

21.10
*Projektipäev

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
ARVESTATUD
õpilane:
Töötab tunnis kaasa
Oskab kasutada õpitud töövõtteid
Töö on teemast lähtuv
Töö on lõpetatud ja esitatud õigeaegselt
Töövahendid on kaasas
MITTEARVESTATUD
õpilane:
Ei tööta tunnis kaasa
Ei kasuta õpitud töövõtteid
Töö ei vasta teemale
Õppeülesanded poolikult täidetud, töö esitamata või viimistlemata
Puuduvad töövahendid

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 ruumis 208.