Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 31. august 2016. a. kell 10.54
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I veerand
02.09 Sissejuhatus ainesse. Hääleharjutused. Rollimängud
09.09 Eesti keele õ. lk. 44-45. Lähtudes eelnevast lugege erinevaid luuletusi valjusti klassi ees ette õ. lk.46-48. ILMEKUS!!!
16.09 Pantomiim
23.09 Lõbusate luuletuste järgi etüüdide tegemine
30.09 Erineva intonatsiooniga luuletuste lugemine
07.10 Lühinäidend, reklaam jmt
14.10 Loovtöö ettekanne grupi poolt
21.10 Vanasõnade, kõnekäändude mängimine.

II veerand
04.11 Muinasjutu lavastamine
11..11 Muinasjutu lavastmine
18.11 Liikumismängud
25.11 Kadripävamängud
02.12 Ettevalmistus jõulupeoks
09.12 Ettevalmistus jõulupeoks
16.12 Jõululuuletuste esitamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
• oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
• õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
• õpilane esineb näidendis

Hindamine üles

Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Aktiivne osavõtt tundidest. Arvestuslik hinnang kujuneb poolaasta lõpus.