0 kaarti!
Autor: Ruth Rist klassiõpetaja Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2016. a. kell 10.54
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
I veerand
02.09 Sissejuhatus ainesse. Hääleharjutused. Rollimängud
09.09 Eesti keele õ. lk. 44-45. Lähtudes eelnevast lugege erinevaid luuletusi valjusti klassi ees ette õ. lk.46-48. ILMEKUS!!!
16.09 Pantomiim
23.09 Lõbusate luuletuste järgi etüüdide tegemine
30.09 Erineva intonatsiooniga luuletuste lugemine
07.10 Lühinäidend, reklaam jmt
14.10 Loovtöö ettekanne grupi poolt
21.10 Vanasõnade, kõnekäändude mängimine.
II veerand
04.11 Muinasjutu lavastamine
11..11 Muinasjutu lavastmine
18.11 Liikumismängud
25.11 Kadripävamängud
02.12 Ettevalmistus jõulupeoks
09.12 Ettevalmistus jõulupeoks
16.12 Jõululuuletuste esitamine
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
• oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
• õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
• õpilane esineb näidendis
Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Aktiivne osavõtt tundidest. Arvestuslik hinnang kujuneb poolaasta lõpus.