Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 6c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. august 2016. a. kell 16.48
Muudetud: 30. august 2016. a. kell 16.48

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane oskab suhelda ja käituda tavaolukorras; arvestada teistega; mõistab mis on kohuse- ja vastutustunne; ausus, õiglus, vabadus; vägivald; mõistab vastutust oma tegude võimalike tagajärgede eest; milles seisneb inimeste erinevused Eesmärgiks on, et õpilane õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma; õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme; õpib tundma oma mina; õpib väärtustama perekonda; õpib tundma erinevates suhtlusolukordades toimivaid sotsiaalpsühholoogilisi ja psühholoogilisi mehhanisme.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 2. - 4. september
TEE TEISTENI ALGAB ISEENDAST
Minu omadused ja eneseanalüüs õ lk 5-7

II nädal 7. - 11. september
Enesehinnang ja usk endasse õ lk 8-10

III nädal 14. - 18. sept
Oskus ennast kontrollida õ lk 11-13

IV nädal 21. - 25. sept
Väärtushinnangud - majakad valikute teel õ lk 14-17.

V nädal 28. sept - 2. okt
MIS ON ELUS OLULINE?
Vajadused. Vajaduste seos suhtlemisega õ lk 21-23

VI nädal 5. - 9. okt
Kordamine õ lk 18-19

VII nädal 12. - 16. okt
Kordamine õ lk 24-25

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* analüüsib enda iseloomujooni ja omadusi, väärtustades positiivseid jooni ja omadusi;
* mõistab, mis mõjutab enesehinnangut ning kuidas see kujuneb;
* mõistab enesekontrolli olemust ning demonstreerib õpisituatsioonis oma käitumise kontrolli, saades hakkama vihaga ja teiste emotsioonidega;
* oskab suheldes enda kohta tagasisidet anda ning teistelt seda vastu võtta;
* oskab selgitada ja põhjendada oma väärtusi seoses eneseanalüüsiga;
* tunneb ära enda ja teiste inimeste põhilised vajadused ning teadvustab neid.

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

Inimeseõpetuses pannakse poolaasta hinne II ja IV veerandi lõppedes õppeprotsessi käigus saadud hinnetest. Hinne kujuneb töölehtede, iseseisvate tööde, rühmatööde, tunnikontrollide ja kontrolltööde hinnetest.

Hindelised tööd:
Hinne ,,5" pannakse 90 -100% punktisummast
,,4" ,, 75 - 89% ,,
,,3" ,, 50 - 74% ,,
,,2" ,, 18 -49% ,,
,,1" ,, alla 18% ,,

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Igale esitlusele/tööle/tegevusele on vaid üks järeltöö võimalus.

Konsultatsioon ja järelvastamine neljapäeviti kell 13.45 - 14.45 ruumis 410.