0 kaarti!
Autor: Anu Liik Eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Anu.Liik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 30. august 2016. a. kell 16.19
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
• Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda õpilastele võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
• Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
Tutvutakse ühtlasi näitlejameisterlikkuse põhialustega: • tähelepanu ja keskendumine • suhtlemine partneriga, kuulamine • liikumismängud • rollimängud • lavakõne (füüsise- ja häälekasutust) • omaloomingulised etteasted • improvisatsioon
02.09.
Sissejuhatus. Esinemise põhireeglid. Erinevad mängud.
09.09.
Hingamisharjutused. Luuleteksti esitamine. Rollimängud.
16.09.
Hääleharjutused. Rollimängud.
23.09.
Diktsiooniharjutused. Luuleteksti esitamine.
07.10.
Harjutused hääle tugevuse reguleerimiseks.
Proosateksti esitamine.
14.10.
Tähelepanuharjutused. Rollimängud.
21.10.
Etüüdid. Fantaasiaülesanded.
1) õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
2) õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
3) õpilane oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
4) õpilane oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
Draamaõpetuses kasutatakse suulisi hinnanguid.
II ja IV veerandi lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud).
Hindamise aluseks on aktiivne osavõtt tundidest.