Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. august 2016. a. kell 21.06
Muudetud: 28. august 2016. a. kell 21.55

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

05.- 09. september
¤ Suvemeenutused - käärilõige (päikeseprillid)
¤ Siidpaberist järjehoidja

12.- 16. september
¤ Öökull - tarkuse sümbol - meisterdamine WC paberi rullist
¤ Puuviljavaagen - 3D puuviljade voltimine

19.- 23. september
¤ Sügisene puu - käärilõige, kortsutamine, salvrätikud
¤ Sügisleht - siidpaber, rebimine (kaunistus klassi aknale)

26.- 30. september
¤ Linnud kogunevad parvedesse - voolimine
¤ Linnud kogunevad parvedesse - käärilõige

03.- 07. oktoober
¤ Lauamängu "Trips- traps- trull" meisterdamine - mittehargnev kangas, niit, nõel; väikesed kivid. (2 tundi)

10.- 14. oktoober
¤ Seenelkäik - kleepetöö
¤ Seenekorv - voolimine, punumine

17.- 21. oktoober
¤ Männikäbist siil - meisterdamine (käbi, plastiliin)
¤ Lehepärg värvilistest lehtedest - nõel, nöör


NB! Õpetaja võtab endale õiguse teemasid ja teemade järjestust vastavalt vajadusele muuta.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

Suulised hinnangud

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
ARVESTATUD
õpilane:
Töötab tunnis kaasa
Oskab kasutada õpitud töövõtteid
Töö on teemast lähtuv
Töö on lõpetatud ja esitatud õigeaegselt
Töövahendid on kaasas
MITTEARVESTATUD
õpilane:
Ei tööta tunnis kaasa
Ei kasuta õpitud töövõtteid
Töö ei vasta teemale
Õppeülesanded poolikult täidetud, töö esitamata või viimistlemata
Puuduvad töövahendid

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd.