Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 5a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 28. august 2016. a. kell 18.14
Muudetud: 13. november 2016. a. kell 14.07

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

5. klassi inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane

• õpib väärtustama tervise erinevaid aspekte;
• õpib väärtustama tervislikku eluviisi;
• õpib tundma end erinevates suhtlusolukordades;
• õpib hoiduma alkoholist, narkootikumidest ja suitsetamisest;
• õpib tundma psüühilisi ja füsioloogilisi muutusi murdeeas;
• õpib abistama end ja oma kaaslasi õnnetuste korral.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02.09.
I TERVIS. Sissejuhatus. Tervise olemus: füüsiline, vaimne ja sotsiaalne tervis. õ lk 7-8, tv lk 3-4
http://sinditervis.webs.com/tervismisseeon.htm

09.09. Tervisenäitajad. Tervist mõjutavad tegurid. õ lk 9-12

16.09.
Hea ja halb stress. Keha reaktsioonid stressile. Pingete maandamise võimalused. õ lk 12-16

23.09. Tunnikontroll - tervis.
II TERVISLIK ELUVIIS. Tervisliku eluviisi komponendid. õ lk 17, tv ül 7-8

30.09. Tervislik toitumine. Tervisliku toitumise põhimõtted. õ lk 18-22; Praktiline töö: toidupüramiidi koostamine tv ül 9

07.10. Toitumist mõjutavad tegurid õ lk 23-24, tv ül 10

14.10. Tervislik päeva- ja nädalamenüü õ lk 25-27, tv ül 12-13; Praktiline töö: nädalamenüü tv ül 11

21.10.Projektipäev

04.11. Sobiva kehalise aktiivsuse valik. Enesetestimine seoses kehalise aktiivsusega. Karastamine. õ lk 33-36

11.11. Päevakava ning töö ja puhkuse vaheldumine. Uni. õ lk 35-38. Praktiline töö: päevakava koostamine tv 23.

18.11. Kordamine kontrolltööks õ lk 39-41

25.11.KONTROLLTÖÖ

02.12.
III MURRDEIGA JA KEHALISED MUUTUSED. Murdeiga ja kehalised muutused. Emotsionaalsed muutused õ lk 41-50

09.12. Suhtumine kehasse ja keha eest hoolitsemine. Suguline küpsus ja soojätkamine. õ lk 51-55

16.12. Kordamine.
23.12.Projektipäev

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased teavad:
*tervist mõjutavaid tegureid
*kuidas oma tervist hinnata
*tervislikke eluviise, järgivad neid
*kuidas hoida puhtust ja end karastada
*inimese vaimset heaolu mõjutavaid tegureid

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.
Inimeseõpetuses (terviseõpetuses) hinnatakse õpilaste teadmisi ja nende rakendamise oskust, aga mitte hoiakuid.

Inimeseõpetuses pannakse poolaasta hinne II ja IV veerandi lõppedes õppeprotsessi käigus saadud hinnetest. Hinne kujuneb suulise küsitluse, töölehtede, iseseisvate (praktiliste) tööde, rühmatööde, tunnikontrollide ja kontrolltööde hinnetest.
Konsultatsioon ja järeltööde tegemine esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 203
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 203

Hindelised tööd:
Hinne ,,5" pannakse 90 -100% punktisummast
,,4" ,, 75 - 89% ,,
,,3" ,, 50 - 74% ,,
,,2" ,, 18 -49% ,,
,,1" ,, alla 18% ,,

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata töö või sooritamata kontrolltöö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.