Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Praktiline inglise keel: 5_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Liiv

inglise keele õpetaja / klassiõpetaja

Kontakt: Katrin.Liiv@nooruse.edu.ee

Loodud: 25. august 2016. a. kell 16.45
Muudetud: 4. september 2016. a. kell 11.53

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke. 
Taotletakse, et õpilane: 
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse; 
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks; 
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust; 
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes, 
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid; 
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles; 
7. õpib suhtlema inglise keeles; 
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

7.sep Rollimängud, dialoogid (TB p 9-11).
14.sep (unit 1-2): Tänuteksti koostamine (WB p 9, 16). Linnaplaani joonistamine. 
21.sep (unit 2): Linnaplaan (sõnavara laiendamine), tee küsimine ja juhatamine linnaplaani järgi. 
28.sep (unit 3): Spelling (tähthaaval sõnade, nimede ütlemine) – mängud (TB p 18) 
5.okt (unit 3): Võistlus „Spelling Bee“ (TB p 20 ex 6). 
12.okt (unit 4): Kodused toimingud, peresisene koostöö, taaskasutus (kodust jutustamine, dialoogide koostamine, rollimängud) (TB ex 8-10) 
19.sep (unit 4): Lühisõnumi kirjutamine (WB p 27-28) 

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

5. klassi lõpetaja: 
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest; 
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires; 
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires; 
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena 
kõnelejaga; 
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi 
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid; 
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides; 
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi. 
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale 

Lõiming 
Praktiline inglise keel lõimub kõigi 5. kl õppeainetega (ilukirjanduslike ja teabetekstide, sõnavara õppimise ja kasutamise kaudu)

Hindamine üles

Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse (hindelised tööd täpsustab õpetaja vastava veerandi ainekaardis). 
Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.
Konsultatsioonid esmaspäeval ruum 200a kell 14.00-14.45