Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 3d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 24. august 2016. a. kell 23.25
Muudetud: 24. august 2016. a. kell 23.25

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

06.09.
Eesmärkide seadmine, õppimise kavandamine; grupitöö põhimõtted
Slaidesitus

13.09.
Kava koostamine, olulise info leidmine loetud materjalist
Õppematerjal: "Loe ja mõista!" kogumik

20.09.
Teksti põhjal küsimuste koostamine
Õppematerjal: raamatukogust raamatu valimine

27.09.
Märksõnaskeemi, idee- / mõttekaardi või mõistekaardi koostamine
Õppematerjal: tahvelarvuti

04.10
Töö sõnavaraga (vanasõnade, kõnekäändude, mõistatuste, murdesõnade, antonüümide, sünonüümide, lühendite tundmaõppimine)
Õppematerjal: näitvahendid (plakat) + materjalid internetis.

11.10.
Tekstist arusaamist arendavaid ülesandeid
Õppematerjal: kogumik " Loe ja mõista!"

18.10.
Ristsõnade lahendamise kunst
Õppematerjal: töölehed ja tahvelarvutis ristsõnade lahendamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad:
* töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest
* täita õpiülesannet
* kasutada teabekirjandust
* lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
* töötada tekstiga
* kirjelduse, lühikokkuvõtte, uudise, artikli, kirja kirjutamine, reklaami kujundamine
* Intervjuu kavandamine ja läbiviimine
* ÕS-i, Võõrsõnade leksikoni, sõnaraamatute jt teatmeteoste kasutamise, telefoniteatmiku kasutamise oskuse

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Kokkuvõtva hindamisena kasutatakse sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).