0 kaarti!
Autor: Lelet Aavik-Part klassiõpetaja |
Loodud: 24. august 2016. a. kell 23.25
Muudetud: 24. august 2016. a. kell 23.25
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on:
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.
06.09.
Eesmärkide seadmine, õppimise kavandamine; grupitöö põhimõtted
Slaidesitus
13.09.
Kava koostamine, olulise info leidmine loetud materjalist
Õppematerjal: "Loe ja mõista!" kogumik
20.09.
Teksti põhjal küsimuste koostamine
Õppematerjal: raamatukogust raamatu valimine
27.09.
Märksõnaskeemi, idee- / mõttekaardi või mõistekaardi koostamine
Õppematerjal: tahvelarvuti
04.10
Töö sõnavaraga (vanasõnade, kõnekäändude, mõistatuste, murdesõnade, antonüümide, sünonüümide, lühendite tundmaõppimine)
Õppematerjal: näitvahendid (plakat) + materjalid internetis.
11.10.
Tekstist arusaamist arendavaid ülesandeid
Õppematerjal: kogumik " Loe ja mõista!"
18.10.
Ristsõnade lahendamise kunst
Õppematerjal: töölehed ja tahvelarvutis ristsõnade lahendamine
Õpilased oskavad:
* töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest
* täita õpiülesannet
* kasutada teabekirjandust
* lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
* töötada tekstiga
* kirjelduse, lühikokkuvõtte, uudise, artikli, kirja kirjutamine, reklaami kujundamine
* Intervjuu kavandamine ja läbiviimine
* ÕS-i, Võõrsõnade leksikoni, sõnaraamatute jt teatmeteoste kasutamise, telefoniteatmiku kasutamise oskuse
Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Kokkuvõtva hindamisena kasutatakse sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).