Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. märts 2016. a. kell 10.50
Muudetud: 27. aprill 2016. a. kell 10.31

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste võistlusti silmas pidades

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.03 Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana
06.04 Arutelu koduse uurimistööga seoses (matem Tv II osa, lk 47). Nuputamisülesanne. Matemaatiline pusle tv lk 18-19
13.04 Ristsõnade koostamine veebis http://www.discoveryeducation.com/free-puzzlemaker
20.04 Telefoniraamat infokandjana.
27.04 Ilmakaared. Eesti atlas. Funktsionaalne lugemine.
04.05 Joonised ja diagrammid
11.05 Nuputamine
18.05 Loovülesanded ("Kuidas vannitada dinosaurust?")
25.05 ÕPIOSKUSTE PRAKTIKA / võistlus

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
Õpilane oskab infot otsida Internetist
Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
Õpilane oskab töötada tekstiga

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine II ja IV veerandi lõpul (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.