0 kaarti!
Autor: Ruth Rist klassiõpetaja Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee |
Loodud: 24. veebruar 2016. a. kell 12.45
Muudetud: 24. veebruar 2016. a. kell 12.45
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, ajalehtedest teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
28.03 Rühmatöö Taimede elutegevuseks saadav energia M tv lk 51
04.04 Eesti maakonnad ül pindala, elannike arv jne M tv lk 52-53
11.04 Eesti linnad - lipud Ül murdude kohta M tv lk 56, 60
18.04
25.04 Ristsõna M lk 64
02.05 ÕS kasutamine
09.05 Milline on parim õpistiil?
16.05 Liiklusmärgid M tv lk 68-69
23.05 Kokkuvõte,õpitu analüüs.
30.05
1.Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2.Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3.Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4.Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5.Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6.Laieneb silmaring
Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine II ja IV veerandi lõpul (arvestatud / mittearvestatud).