Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 24. veebruar 2016. a. kell 12.45
Muudetud: 24. veebruar 2016. a. kell 12.45

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, ajalehtedest teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

28.03 Rühmatöö Taimede elutegevuseks saadav energia M tv lk 51
04.04 Eesti maakonnad ül pindala, elannike arv jne M tv lk 52-53
11.04 Eesti linnad - lipud Ül murdude kohta M tv lk 56, 60
18.04
25.04 Ristsõna M lk 64
02.05 ÕS kasutamine
09.05 Milline on parim õpistiil?
16.05 Liiklusmärgid M tv lk 68-69
23.05 Kokkuvõte,õpitu analüüs.
30.05

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1.Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2.Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3.Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4.Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5.Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6.Laieneb silmaring

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine II ja IV veerandi lõpul (arvestatud / mittearvestatud).