Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Koorilaul: 2c, 2d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Laine Lehto

muusikaõpetaja

Kontakt: laine.lehto@saaremaa.edu.ee

Loodud: 29. jaanuar 2016. a. kell 19.41
Muudetud: 29. jaanuar 2016. a. kell 19.41

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

12.01 - Õpitud laulude kordamine, Laulupai läks rändama. Liikumismängud.
19.01 - Laul kaptenist, Minu maa, Laulupai läks rändama. Liikumismängud.
26.01 - Täna läksin kooli, Minu maa, Laulupai läks rändama. Liikumismängud.
02.02 - Minu maa, Laul kaptenist, Sõbratants. Liikumismängud.
09.02 - Minu maa, Laul kaptenist, Sõbratants. Vastlalaul. Liikumismängud.
16.02 - EV hümn, Minu maa, Laul kaptenist. Liikumismängud.
23.02 - Esinemine EV aastapäeva aktusel.
01.03 - Õpitud laulude kordamine, Koolitöö lõpeb. Liikumismängud.
08.03 - Koolitöö lõpeb, Laul kaptenist, õpitud laulude kordamine. Liikumismängud.
15.03 - Saaremaa laulupeo mudilaskooride repertuaar. Liikumismängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud veerandi jooksul õpitud lauluvara.

Hindamine üles

Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“). Kokkuvõttev hinnang märgitakse 2. ja 4. veerandi lõpus sõnaliselt kas „arvestatud“ või „mittearvestatud“.
Kokkuvõtva hinnangu „arvestatud“ saab õpilane, kes oskab end muusikaliselt väljendada ja on omandanud veerandi jooksul õpitud lauluvara. Omab kuulamisharjumust ning laulab ilmekalt.
Kokkuvõtva hinnangu „mittearvestatud” saab õpilane, kes keeldub end muusikaliselt väljendamast, pole omandanud veerandi jooksul õpitud lauluvara. Laulab lohaka kehahoiuga, ei kontrolli oma hääletooni.