Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Carolina Martinsaari

matemaatikaõpetaja

Loodud: 26. jaanuar 2016. a. kell 16.31
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Arvutiõpetus, sh programmeerimine loovusõpetuses
[li] annab õpilastele võimaluse eneseväljendamiseks;
[li] arendab kujutlusvõimet ja loomingulist mõtlemist;
[li] õpetab kasutama erinevaid mõtlemis- ja tegutsemisviise;
[li] arendab õpilases süsteemsust, ajataju ja loogilist mõtlemist;
[li] suurendab info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) kasutamise kogemust;
[li] annab võimaluse rakendada matemaatikat uuel moel..

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. tund Tutvumine mõistega e-portfoolio ja märgistuskeelega html

2. tund Kodulehe loomise olulised vahendid ja guugeldamine

3. tund e-portfoolio täiendamine piltide, linkide ja videotega teemal "Minu lemmik aine"

4. tund e-portfoolio kujundamine html ülesehituselementide ja CSS abil

5. tund e-portfoolio kujundamine html ülesehituselementide ja CSS abil

6. tund Iseseisev töö: kodulehed, html, css

7. tund Kokkuvõte kodulehe loomise kursusest

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Veerandi lõpuks õpilane:
* oskab luua lihtsat kodulehte, kasutades märgenduskeeli html ja css;
* teab, et täpsus koodi kirjutamisel on oluline, sest vigade korral kood ei tööta;
* teab, kuidas internetist infot otsida;
* on tutvunud mõistetega e-portfoolio, koduleht.

Hindamine üles

Õpilasi hinnatakse neli korda õppeaasta jooksul.

Ühe kursuse positiivseks soorituseks on vajalik õpilase aktiivne osavõtt tundidest ja tunni ülesannete täitmine.

Programmeerimises:
[li] iga tunni ülesanded peavad olema esitatud ja arvestatud;
[li] puudujatele on (üks) ülesanne kodutööks, kuna ülesannete mittesooritamine võib põhjustada üldise mahajäämise;
[li] ülesannete eest saadud hinded/hinnangud kajastuvad Moodle'i e-õppekeskkonnas selleks ettenähtud kohas;
[li] ülesandeid hinnatakse üldiselt arvestatud/mittearvestatud. Arvestatud tööde puhul võidakse kasutada motiveerivat hinde eristamist hinnete 3,4,5 või hea, väga hea näol;
[li] saab hindeid parandada kaks korda 8-tunnise kursuse jooksul õpetajaga kokkuleppel.

Kursuse lõpus antakse üldhinnang tehtud töödele: A/MA.

Aasta kokkuvõttev hindamine on kõigi aineõpetajate ühine hinnang.