Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. detsember 2015. a. kell 10.50
Muudetud: 14. jaanuar 2016. a. kell 10.29

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane kasutab kõnet ja kirja vastavalt olukorrale ja eesmärgile, kirjutab õigesti; suhtub oma keelekasutusse kriitiliselt, on valmis seda täiustama; oskab kasutada keelekäsiraamatuid ning tunneb selleks vajalikke mõisteid; omandab põhiarusaamad emakeelest ja keelest üldse; arendab isikustiili, kujundab selget ja arusaadavat kõnet ja kirja; oskab lugeda ja kuulata aktiivselt ja kontsentreeritult; loeb eesmärgipäraselt ja mõistab loetut; orienteerub tekstiliikides, sealhulgas massiteabetekstides; huvitub kirjandusest, oskab näha seoseid kirjanduse ja teiste kunstiliikide vahel; tunneb oma rahvuskirjandust.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

11. - 15.01
Rasmus, Pontus ja Lontus õ.lk. 9 - 13, tvlk. 3,5
Kordamine kontrolltööks: nimisõnad, omadussõnad, arvsõnad
KONTROLLTÖÖ 13.01
Tegusõna pöörded õ.lk. 20, h. 1,2; tv lk. 9
Hunt ja rebane suusatamas õ.lk. 16 - 19, tv lk. 7 - 8
18. - 22.01
Kuidas minu kuldnokk ära lendas õ.lk. 22 - 23, tv lk. 12 - 13
Tegusõna pöörded õ.lk. 21 h. 3,4 ; tv lk. 10
Tegusõna pöörded õ.lk. 21 h. 5, tv lk. 11
Olevik ja minevik õ.lk. 28 - 29 h. 1; tv lk 16; tunnikontroll ( tegusõna pööramine )
Õppekaramell õ.lk. 26 - 27, tv lk. 15
25. - 29.01
Masina jalad õ.lk. 30 - 32, tv lk. 18 - 19
Olevik ja minevik õ.lk. 29 h. 2, 3 ,4; tv lk. 17
Olevik ja minevik õ.lk. 29 h. 5, 6 , 7
Eitus ja jaatus õ.lk. 38 - 39 h. 1,2 , 3; tv lk. 22 ; tunnikontroll ( tegusüna pööramine olevikus ja minevikus )
Lucy kiikab kapiuksest sisse õ.lk. 34 - 37; tv lk. 21
01. - 05.02
Daami tuba õ.lk. 40 - 42 ; tv lk. 23
Kordamine kontrolltööks: tegusõna pööramine, olevik, minevik, ainsus, mitmus tv lk. 24 - 25
KONTROLLTÖÖ 03.02
Mis on lause õ.lk. 54 - 55 h. 1, 2; tv lk. 30
Delfiin õ.lk. 48 - 51; tv lk. 26 - 27
08. - 12.02
Arvutitool ja lumi õ.lk. 59 - 61, tv lk. 32
Mis on lause õ.lk. 55 h. 3, 4
Lausete liigid õ.lk. 62 - 63 h. 1 - 3; tv lk. 33
Lausete liigid õ.lk. 63 h. 4 - 6, tv lk. 34
Naerugaas õ.lk. 66 - 69 ; tv lk. 36 - 37
15. - 19.02
Presidendi suur saladus õ.lk. 74 - 77, tv lk. 40 - 42
Etteütluse harjutamine ; lausete liigid
ETTEÜTLUS 17.02
Kordamine kontrolltööks; lausete liigid tv lk. 44 - 45
Isamaalisi luuletusi õ.lk. 81 - 83
22. - 26.02
President kinnas õ.lk. 78 - 80, tv lk. 43
KONTROLLTÖÖ 23.02
Liht - ja liitlause õ.lk. 92 h. 1, 2; tv lk. 50
Mis on kirjeldamine õ.lk. 86 - 87, tv lk. 46 - 47
29.02 - 04.03
Kummitavad palitud õ.lk. 88 - 91, tv lk. 48 - 49
Liht - ja liitlause õ.lk. 93 h. 3,4; tv lk. 51
Koondlause õ.lk. 106 - 107 h. 1, 2; tv lk. 58
Koondlause õ.lk. 107 h. 3, 4 ; tv lk. 59
Samuel Seebimulli perekond õ.lk. 94 - 97; tv lk. 52 - 53
07. - 11.03
Sõjakirves on välja kaevatud õ.lk. 100 - 105; tv lk. 55 - 57
Liitlause kirjavahemärgid õ.lk. 112 - 113 h. 1, 2; tv lk.62
Liitlause kirjavahemärgid õ.lk. 113 h. 3, 4, Etteütluse harjutamine
ETTEÜTLUS Kordamine kontrolltööks tv lk. 64 - 65 10.03
Minu isa õ.lk. 108 - 111, tv lk. 60 - 61
14. - 18.03
KONTROLLTÖÖ 14.03
Kuidas hästi kirjeldada õ.lk. 114 - 115, tv lk. 63
Kokkuvõte õ.lk. 120
Toredaid luuletusi õ.lk. 116 - 119
Projektipäev

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad;
- tekstist leida ja kirjeldada tegelasi
- kirjeldada loo tegevustikku , koostada kava, jutustada lugu
- tegusüna püürata olevikus ja minevikus
- leida tekstist tegevusaega ja kohta
- moodustada tegusõnadest eitava ja jaatava tegevuse vorme
- lugeda ilmekalt luuletusi
- teab lausete liike ja oskab panna õigeid kirjavahemärke
- tunneb ära koondlause
- oskab kasutada koondlause õigeid kirjavahemärke

Hindamine üles

Õpilane saab veerandi jooksul hinded jooksvate tunnikontrollide , 2 etteütluse, 4 kontrolltöö eest, valikuliselt hinnatakse tv ja koduste ülesannete täitmist, jutustamist, kava koostamist , teksti kokkuvõtte esitamist ,teksti analüüsi

LUGEMINE:
Lugemise eest pandav koondhinne õppeperioodi lõpuks väljendab õpilase teadmisi ja oskusi
1) Lugemises (luuletuse esitamine)
2) Töös lugemispalaga (pala analüüsimine, tegelaste iseloomustamine, peamõtte esiletoomine, järelduste tegemine,võrdlemine, kavastamine, jutustamine, töö sõnavaraga, loovad tööd lugemispala juurde)
3) Klassivälises lektüüri tundmises

Hinne"5" - vigadeta, ladus, teadlik ja ilmekas lugemine; õige, loogiline ja sõnavaralt õige jutustamine; õpilane oskab pealkirjastada teksti erinevaid osi
Hinne"4" - lugemises 1-2 viga, jutustamisel esineb mõningaid ebatäpsusi pala sisu edasiandmisel, puudusi sõnavalikus vms.; peast lugemisel vahetatakse sõnu, kuid parandatakse need ise
Hinne"3" - lugemisel esineb 3-5 viga, tempo aeglane; jutustamisel takerdutakse, jutustus lünklik, sõnavara vaene; luuletuse tekst ei ole kindlalt peas
Hinne"2" - lugemisel 6 või enam viga, ei saada aru loetust ega osata vastata küsimustele; jutustamisel ei suudeta edasi anda pala sisu; luuletuse tekst ei ole peas

KEELEÕPETUS
Kontrolletteütlustel hinne:
"5" - töö veatu
"4" - 1-3 ortograafia viga
"3" - 4-6 viga
"2" - 7-9 viga
"1" - vigu rohkem kui 9

Keelelistel kontrollharjutustel ja kontrolltöödel hinne:
"5" - 90-100% punktide üldarvust
"4" - 75-89%
"3" - 50-74%
"2" - 20-49%
"1" - 0-19%

Eesti keele kokkuvõttev hinne iga õppeperioodi lõpus + koondhinne õppeaasta lõppedes. perioodi hindes . Töö ebaõnnestumise või koolist puudumise korral on õpilasel võimalus arvestuslik töö (kontrolltöö, etteütlus, töö klassivälise lugemise kohta) järele vastata 10 päeva jooksul pärast töö kätte saamist.

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.
Konsultatsioon esmaspäeval kell 13. 00 - 13.45 ja teisipäeval kell 15.00 - 15.45 või kokkuleppel õpetajaga klassis 303