Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. detsember 2015. a. kell 10.18
Muudetud: 14. jaanuar 2016. a. kell 10.26

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, ajalehtedest teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

11. - 15.01 Kuidas kirjutada referaati (eesti k õpik lk 164). Kuidas koostada lühikokkuvõtet? Mitme teabeteksti kasutamine ühes referatiivses töös. Referaadi koostamine. (eesti k õpik I osa lk 178-179)
18. - 22.01 Konspekteerimine. Konspekt. Praktiline töö "Laste loodusentsüklopeediaga"
25. - 29.01 Ajatelg, selle lugemine; ajatelje koostamine (lähtuvalt eelmise tunni konspektist)
01. - 05. 02 Töölehe täitmine sõnaraamatu abil.
08. - 12.02 Tööjuhend kunsti- või tööõpetuse tunnis. Toimetamine instruktsioonile vastavalt.
15. - 19.02 Sõbrapäev. Töö tekstiga. Funktsionaalne lugemine.
22. - 26.02 Korrutamine kahekohalise arvuga - ülesannete harjutamine
29. 02 - 04. 03 Korrutamine kahekohalise arvuga- ülesannete harjutamine
07. - 11.03 Nuputamisülesanne. Matemaatiline pusle tv lk 18-19
14. - 18. 03 Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1.Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2.Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3.Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4.Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5.Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6.Laieneb silmaring

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine II ja IV veerandi lõpul (arvestatud / mittearvestatud).
Konsultatsioon esmaspäeval kell 13. 00 - 13.45 ja teisipäeval kell 15.00 - 15.45 või kokkuleppel õpetajaga klassis 303