Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 18. detsember 2015. a. kell 09.11
Muudetud: 7. jaanuar 2016. a. kell 07.57

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, ajalehtedest teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 11. - 15. jaanuar
Aura kodulehel oleva info lugemine ja ül lahendamine tv lk 94-95

II nädal 18. - 22. jaanuar
Kiirus, aeg, teepikkus tv lk 98-99

III nädal 25. - 29. jaanuar
Temperatuuri mõõtmine tv lk 100-101

IV nädal 1. - 5. veerbuar
Planeedid - LÄBIMÕÕDUD
tv lk 4-5

V nädal 8. - 12. veebruar
Telekava
tv lk 8-9

VI nädal 15. - 19. veebruar
Pusle
tv lk 12-13

VII nädal 22. - 26. veebruar
Pusle - järkarvuga jagamine
tv lk 18-19

VIII nädal 29. veebruar - 4. märts
Tartu maraton
tv lk 28-29

IX nädal 7. - 11. märts
Talvised tegevused - uisutamine , uisuväljak jne
tv lk 31

X nädal 14. - 18. märts
Tekstülesanded
tv lk 38

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1.Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2.Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3.Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4.Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5.Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6.Laieneb silmaring

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine II ja IV veerandi lõpul (arvestatud / mittearvestatud).