0 kaarti!
Autor: Lelet Aavik-Part klassiõpetaja |
Loodud: 8. november 2015. a. kell 20.50
Muudetud: 8. november 2015. a. kell 23.01
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Loogika aine võimaldab läbi mängude ja erinevate praktiliste tööde võimalusi aruteludeks, tekstülesannetes erinevate lahenduste leidmiseks ning eelkõige loogika- ja nuputamisülesannete lahendamiseks. Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.
1. nädal: 26.10
Geomeetrilised kujundid. Kujundite kokkusobitamine.
2. nädal: 2.11
Interaktiivsed loogikamängud õpilaste tahvelarvutites ja interaktiivsel tahvil klassis.
3. nädal: 9.11
Osadest tervik. Tangram. Kordamine
4. nädal: 16.11
Trips-traps-trull (ise meisterdatud mängu mängimine naabriga)
5. nädal: 23.11
Kella õppimine
6. nädal: 30.11
Jätkub kella õppimine. Interaktiivsed mängud, kell.
7. nädal: 7. 12
Peegeldamine. Töölehed
8. nädal: 14.12
Kaasas tahvelarvutid. Interaktiivsete sudokude lahendamine.
Õpilane:
- on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
- teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
- oskab orienteeruda tasapinnal;
- oskab lahendada nuputamisülesandeid;
- oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
- oskab loendada ja rühmitada esemeid;
- teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
- oskab luua seoseid varemõpituga.
Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes.
Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Kokkuvõtva hindamisena kasutatakse sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 209.