Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. oktoober 2015. a. kell 19.13
Muudetud: 23. oktoober 2015. a. kell 19.13

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30,10
Kaart isale/vanaisale
V: v.paberid

06.11
Hiir - voltimine
V: v.paberid

13.11
Kadridele kübara meisterdamine
V: jõupaber

20.11
Päkapikk-voolimine

27.11
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid

04.12
Kingipuu - kataloogist lõikamine
V: kataloog

11.12
Aknakaunistus

18.12
Pakkepaberiga pabertaldriku katmine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

1. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
ARVESTATUD
õpilane:
Töötab tunnis kaasa
Oskab kasutada õpitud töövõtteid
Töö on teemast lähtuv
Töö on lõpetatud ja esitatud õigeaegselt
Töövahendid on kaasas
MITTEARVESTATUD
õpilane:
Ei tööta tunnis kaasa
Ei kasuta õpitud töövõtteid
Töö ei vasta teemale
Õppeülesanded poolikult täidetud, töö esitamata või viimistlemata
Puuduvad töövahendid

Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206.