Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. oktoober 2015. a. kell 09.21
Muudetud: 22. oktoober 2015. a. kell 09.23

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane kasutab kõnet ja kirja vastavalt olukorrale ja eesmärgile, kirjutab õigesti; suhtub oma keelekasutusse kriitiliselt, on valmis seda täiustama; oskab kasutada keelekäsiraamatuid ning tunneb selleks vajalikke mõisteid; omandab põhiarusaamad emakeelest ja keelest üldse; arendab isikustiili, kujundab selget ja arusaadavat kõnet ja kirja; oskab lugeda ja kuulata aktiivselt ja kontsentreeritult; loeb eesmärgipäraselt ja mõistab loetut; orienteerub tekstiliikides, sealhulgas massiteabetekstides; huvitub kirjandusest, oskab näha seoseid kirjanduse ja teiste kunstiliikide vahel; tunneb oma rahvuskirjandust.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

26. - 30.10
Oma arvamus õ.lk. 74 - 77, tv lk. 54 - 55
Poolitamise kordamine ( kontrollharjutus hindele ) 27.10
Sõnaraamatute kasutamine õ.lk. 68, tv lk. 48
Sõnaraamatute kasutamine õ.lk. 69, tv lk. 49
Johannese oratoorium õ.lk. 80 - 83, tv lk. 58 - 59
02. - 06.11
Arvamuse avaldamine õ.lk. 84 - 85, tv lk. 60 - 61
Lühendid õ.lk. 72, tv lk. 53
Lühendid õ.lk. 73
Kordamine kontrolltööks tv lk. 62 - 63
Matilda õ.lk. 92 - 95, tv lk. 64 - 65
09. - 13.11
Raamatukogud õ.lk. 96 - 98, tv lk. 66 - 67
KONTROLLTÖÖ nr. 2 ( poolitamine , lühendid, sõnade kirjutamine sõnastikuvormis ) 10.11
Õige keel ja ilus keel õ.lk. 102 - 103, tv lk. 70 - 71
Helilised ja helitud häälikud -ki ja -gi õ.lk. 104, tv lk. 72
Kaks hobust õ.lk. 99 - 101, tv lk. 68 - 69
16. - 20.11
Neljas peatükk, kuidas Iiah kaotab ja Puhh leiab ühe saba õ. lk. 106 - 111, tv lk. 74 - 75
Helilised ja helitud häälikud õ.lk. 105, tv lk. 73
Helitu hääliku naabrid õ.lk. 112, tv lk. 76
Helitu hääliku naabrid õ.lk. 113, tv lk. 77 Etteütluse harjutamine
Ahastav algus õ.lk. 118 - 121, tv lk. 80 - 81
23. - 27.11
Nõiatembud raamatukogus õ.lk. 124 - 127, tv lk. 84 - 87
ETTEÜTLUS 24.11 Kaashäälikuõhend õ.lk. 122, tv lk. 82
Kaashäälikuühend õ.lk. 123, tv lk. 83
Kaashäälikuühendi kordamine ( kontrollharjutus ) 26.11 i ja j õigekiri õ.lk. õ.lk. 128 , tv lk. 88
Eesli silmanägemine õ.lk. 134 - 137, tv lk. 92 - 93
30.11 - 04.12
Tagasi kodus õ.lk. 140 - 143, tv lk. 96 - 97
i ja j õigekiri õ.lk. 129, tv lk. 89 Etteütluse harjutamine
ETTEÜTLUS 02.12 Kordamine kontrolltööks tv lk. 90 - 91
KONTROLLTÖÖ nr. 3 ( helitud ja helilised häälikud, liide -ki ja -gi) 03.12
Arvutihullud õ.lk. 150 - 155, tv lk. 102 - 103
07. - 11.12
Lemmikloomapäev õ.lk. 160 - 163, tv lk. 108 - 109
Nimisõnad õ.lk. 138, tv lk.94
Nimisõnad õ.lk. 139, tv lk. 95
Omadussõnad õ.lk. 148, tv lk. 100
Omadussõnad õ.lk. 149, tv lk. 101
14. - 18.12
Pettsoni jõulud õ.lk. 168 - 172
Arvsõnad õ.lk. 158, tv lk. 106
Arvsõnad õ.lk. 159, tv lk. 107
Kordamine kontrolltööks tv lk. 110 - 111
KONTROLLTÖÖ nr.4 ( nimi-, omadus- ja arvsõnad ) 18.12 ( hinne 3.veerandisse )
21. - 22.12
Kui näärid ei tahtnud tulla õ.lk. 174 - 176
Projektipäev

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased:
- teavad helilisi ja helituid häälikuid ja teavd, millal kasutatakse liidet -ki ja -gi
- teavad lühendeid ja nende moodustamise põhimõtet
- oskavad moodustada sõnu sõnaraamatuvormis
- teavad, millised häälikud kirjutatakse helitu hääliku kõrvale
- oskavad leida kaashäälikuühendit ja teavad kaashäälikuühendi õigekirja
- teavad i ja j õigekirja ja nende kirjutamise erandeid
- oskavad lauses määrata nimi-, omadus- ja arvsõnu
- oskavad kirjutatad etteütlust õpitu d keelereegleid kasutades
-oskavad tekstist leida info, küsimusi koostada teksti põhjal, jutustada teksti , analüüsida teksti

Hindamine üles

Õpilane saab veerandi jooksul hinded jooksvate tunnikontrollide , 2 etteütluse, 2 kontrolltöö eest, valikuliselt hinnatakse tv ja koduste ülesannete täitmist, jutustamist, kava koostamist , teksti kokkuvõtte esitamist ,teksti analüüsi

LUGEMINE:
Lugemise eest pandav koondhinne õppeperioodi lõpuks väljendab õpilase teadmisi ja oskusi
1) Lugemises (luuletuse esitamine)
2) Töös lugemispalaga (pala analüüsimine, tegelaste iseloomustamine, peamõtte esiletoomine, järelduste tegemine,võrdlemine, kavastamine, jutustamine, töö sõnavaraga, loovad tööd lugemispala juurde)
3) Klassivälises lektüüri tundmises

Hinne"5" - vigadeta, ladus, teadlik ja ilmekas lugemine; õige, loogiline ja sõnavaralt õige jutustamine; õpilane oskab pealkirjastada teksti erinevaid osi
Hinne"4" - lugemises 1-2 viga, jutustamisel esineb mõningaid ebatäpsusi pala sisu edasiandmisel, puudusi sõnavalikus vms.; peast lugemisel vahetatakse sõnu, kuid parandatakse need ise
Hinne"3" - lugemisel esineb 3-5 viga, tempo aeglane; jutustamisel takerdutakse, jutustus lünklik, sõnavara vaene; luuletuse tekst ei ole kindlalt peas
Hinne"2" - lugemisel 6 või enam viga, ei saada aru loetust ega osata vastata küsimustele; jutustamisel ei suudeta edasi anda pala sisu; luuletuse tekst ei ole peas

KEELEÕPETUS
Kontrolletteütlustel hinne:
"5" - töö veatu
"4" - 1-3 ortograafia viga
"3" - 4-6 viga
"2" - 7-9 viga
"1" - vigu rohkem kui 9

Keelelistel kontrollharjutustel ja kontrolltöödel hinne:
"5" - 90-100% punktide üldarvust
"4" - 75-89%
"3" - 50-74%
"2" - 20-49%
"1" - 0-19%

Eesti keele kokkuvõttev hinne iga õppeperioodi lõpus + koondhinne õppeaasta lõppedes. perioodi hindes . Töö ebaõnnestumise või koolist puudumise korral on õpilasel võimalus arvestuslik töö (kontrolltöö, etteütlus, töö klassivälise lugemise kohta) järele vastata 10 päeva jooksul pärast töö kätte saamist.

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.

Konsultatsioon ja järelvastamine toimub neljapäeviti kell 14.00 - 15.45 ruumis 303

Antud lehekülg ja kogu selle sisu on © Kuressaare Gümnaasium 2015