Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 1a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 18. oktoober 2015. a. kell 16.32
Muudetud: 18. oktoober 2015. a. kell 16.45

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

26. - 30.okt 
Kaart isale/vanaisale 
V: värvilised paberid 

02. - 06.nov 
Hiir - voltimine 
V: värvilised paberid 

09. - 13.nov 
Kadridele kübara meisterdamine 
V: jõupaber 

16. - 20.nov 
Kadrimask

23. - 27.nov 
Päkapikk-voolimine 

30.nov - 04.dets 
Jõulukaart kuuskedega 
V: kaarditoorik, värvilised paberid 

07. - 11.dets 
Kingipuu - kataloogist lõikamine 
V: kataloog 

14.- 18.dets 
Aknakaunistus 

21. - 22. dets 
Kingituse pakkimine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
* kasutab materjale säästlikult
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
* kasutab õpitud tehnikaid ja töövõtteid
* kuulab, jälgib ja saab aru õpetaja suulistest tööjuhistest
* töötab iseseisvalt , arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
* oskab töökohta tööks organiseerida
* täidab töötades ohutusnõudeid
* tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas

Hindamine üles

1. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
ARVESTATUD
õpilane:
Töötab tunnis kaasa
Oskab kasutada õpitud töövõtteid
Töö on teemast lähtuv
Töö on lõpetatud ja esitatud õigeaegselt
Töövahendid on kaasas
MITTEARVESTATUD
õpilane:
Ei tööta tunnis kaasa
Ei kasuta õpitud töövõtteid
Töö ei vasta teemale
Õppeülesanded poolikult täidetud, töö esitamata või viimistlemata.
Puuduvad töövahendid.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 ruumis 109.