0 kaarti!
Autor: Sirje Mehik klassiõpetaja Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 18. oktoober 2015. a. kell 16.32
Muudetud: 18. oktoober 2015. a. kell 16.45
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
26. - 30.okt
Kaart isale/vanaisale
V: värvilised paberid
02. - 06.nov
Hiir - voltimine
V: värvilised paberid
09. - 13.nov
Kadridele kübara meisterdamine
V: jõupaber
16. - 20.nov
Kadrimask
23. - 27.nov
Päkapikk-voolimine
30.nov - 04.dets
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid
07. - 11.dets
Kingipuu - kataloogist lõikamine
V: kataloog
14.- 18.dets
Aknakaunistus
21. - 22. dets
Kingituse pakkimine
õpilane
* kasutab materjale säästlikult
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
* kasutab õpitud tehnikaid ja töövõtteid
* kuulab, jälgib ja saab aru õpetaja suulistest tööjuhistest
* töötab iseseisvalt , arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
* oskab töökohta tööks organiseerida
* täidab töötades ohutusnõudeid
* tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas
1. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
ARVESTATUD
õpilane:
Töötab tunnis kaasa
Oskab kasutada õpitud töövõtteid
Töö on teemast lähtuv
Töö on lõpetatud ja esitatud õigeaegselt
Töövahendid on kaasas
MITTEARVESTATUD
õpilane:
Ei tööta tunnis kaasa
Ei kasuta õpitud töövõtteid
Töö ei vasta teemale
Õppeülesanded poolikult täidetud, töö esitamata või viimistlemata.
Puuduvad töövahendid.
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 ruumis 109.