Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Praktiline inglise keel: 5_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 7. september 2015. a. kell 09.25
Muudetud: 9. september 2015. a. kell 11.10

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I poolaasta
1.tund (seotud unit 1-ga): Rollimängud, dialoogid (TB p 9-11).
2.tund (unit 1-2): Tänuteksti koostamine (WB p 9, 16). Linnaplaani joonistamine.
3.tund (unit 2): Linnaplaan (sõnavara laiendamine), tee küsimine ja juhatamine linnaplaani järgi.
4.tund (unit 3): Spelling (tähthaaval sõnade, nimede ütlemine) – mängud (B p 18)
5.tund (unit 3): Võistlus „Spelling Bee“ (TB p 20 ex 6).
6.tund (unit 4): Kodused toimingud, peresisene koostöö, taaskasutus (kodust jutustamine, dialoogide koostamine, rollimängud) (TB ex 8-10)
7.tund (unit 4): Lühisõnumi kirjutamine (WB p 27-28)
8.tund (unit 5): Minu kodukoht; kodumaa Eesti (stendiettekande koostamine) (TB p 34, WB p 35 ex 11)
9.tund (unit 5): Minu kodukoht; kodumaa Eesti (stendiettekande koostamine, sellele tuginedes esinemine)
10.tund (unit 6): Enda ja oma kaaslase välimuse ja iseloomu kirjeldamine nii suuliselt kui ka kirjalikult (TB p 37-38, WB p 41)
11.tund (unit 6): Old time photos (oma pere vanade fotode põhjal jutustamine) (TB p 41 ex 10)
12.tund (unit 7): Games (mängude õpetamine, mängimine inglise keeles) (TB p 47)
13.tund (unit 8): Christmas fair (jõululaadaks valmistumine, laada korraldamine) (TB p 49-51)
14.tund (unit 8): Jõulukaartide meisterdamine, jõulukaartide kirjutamine (WB p 56 ex 11)
15.tund (unit 8): Jõululaadal osalemine (reklaam, kuulutused, hinnalipikud nii eesti kui inglise keeles)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena
kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale

Lõiming
Praktiline inglise keel lõimub kõigi 5. kl õppeainetega (ilukirjanduslike ja teabetekstide, sõnavara õppimise ja kasutamise kaudu)

Hindamine üles

Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse (hindelised tööd täpsustab õpetaja vastava veerandi ainekaardis).

Konsultatsioonid ja järelvastamine reedel 13.45 - 14.45 ruumis 309 või vastavalt kokkuleppele.