0 kaarti!
Autor: Heidi Carolina Martinsaari matemaatikaõpetaja |
Loodud: 31. august 2015. a. kell 14.23
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Programmeerimine loovusõpetuses
[li] annab õpilastele võimaluse eneseväljendamiseks;
[li] arendab kujutlusvõimet ja loomingulist mõtlemist;
[li] õpetab kasutama erinevaid mõtlemis- ja tegutsemisviise;
[li] arendab õpilases süsteemsust, ajataju ja loogilist mõtlemist;
[li] suurendab info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) kasutamise kogemust;
[li] annab võimaluse rakendada matemaatikat uuel moel..
Sissejuhatus kogu ainesse ehk loovusõpetusse üldse õppeaasta alguses
1. tund Sissejuhatus: Scratch ja programmeerimine.
2. tund Programm.
3. tund Juhtimine.
4. tund Sündmused ja andurid.
5. tund Ekraan kui koordinaattasand.
6. tund Mängu loomine 1.
7. tund Mängu loomine 2.
8. tund Mängu loomine 3.
Tagasisidestamine õppeaasta lõpus.
Kursuse lõpuks õpilane
[li] on tutvunud programmeerimise kui uue valdkonna ja erialaga;
[li] töötab välja lahendusstrateegiaid ja lahendab erinevaid probleemülesandeid;
[li] oskab kasutada matemaatikateadmisi programmeerimises;
Õpilasi hinnatakse neli korda õppeaasta jooksul.
Ühe kursuse positiivseks soorituseks on vajalik õpilase aktiivne osavõtt tundidest ja tunni ülesannete täitmine.
Programmeerimises:
[li] iga tunni ülesanded peavad olema esitatud ja arvestatud;
[li] puudujatele on (üks) ülesanne kodutööks, kuna ülesannete mittesooritamine võib põhjustada üldise mahajäämise;
[li] ülesannete eest saadud hinded/hinnangud kajastuvad Moodle'i e-õppekeskkonnas selleks ettenähtud kohas;
[li] ülesandeid hinnatakse üldiselt arvestatud/mittearvestatud. Arvestatud tööde puhul võidakse kasutada motiveerivat hinde eristamist hinnete 3,4,5 või hea, väga hea näol;
[li] saab hindeid parandada kaks korda 8-tunnise kursuse jooksul õpetajaga kokkuleppel.
Kursuse lõpus antakse üldhinnang tehtud töödele: A/MA.
Aasta kokkuvõttev hindamine on kõigi aineõpetajate ühine hinnang.
Hindamisel arvestatakse ainekavas taotletavaid õpitulemusi.