Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Carolina Martinsaari

matemaatikaõpetaja

Loodud: 31. august 2015. a. kell 14.23
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Programmeerimine loovusõpetuses
[li] annab õpilastele võimaluse eneseväljendamiseks;
[li] arendab kujutlusvõimet ja loomingulist mõtlemist;
[li] õpetab kasutama erinevaid mõtlemis- ja tegutsemisviise;
[li] arendab õpilases süsteemsust, ajataju ja loogilist mõtlemist;
[li] suurendab info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) kasutamise kogemust;
[li] annab võimaluse rakendada matemaatikat uuel moel..

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

Sissejuhatus kogu ainesse ehk loovusõpetusse üldse õppeaasta alguses

1. tund Sissejuhatus: Scratch ja programmeerimine.

2. tund Programm.

3. tund Juhtimine.

4. tund Sündmused ja andurid.

5. tund Ekraan kui koordinaattasand.

6. tund Mängu loomine 1.

7. tund Mängu loomine 2.

8. tund Mängu loomine 3.

Tagasisidestamine õppeaasta lõpus.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Kursuse lõpuks õpilane
[li] on tutvunud programmeerimise kui uue valdkonna ja erialaga;
[li] töötab välja lahendusstrateegiaid ja lahendab erinevaid probleemülesandeid;
[li] oskab kasutada matemaatikateadmisi programmeerimises;

Hindamine üles

Õpilasi hinnatakse neli korda õppeaasta jooksul.

Ühe kursuse positiivseks soorituseks on vajalik õpilase aktiivne osavõtt tundidest ja tunni ülesannete täitmine.

Programmeerimises:
[li] iga tunni ülesanded peavad olema esitatud ja arvestatud;
[li] puudujatele on (üks) ülesanne kodutööks, kuna ülesannete mittesooritamine võib põhjustada üldise mahajäämise;
[li] ülesannete eest saadud hinded/hinnangud kajastuvad Moodle'i e-õppekeskkonnas selleks ettenähtud kohas;
[li] ülesandeid hinnatakse üldiselt arvestatud/mittearvestatud. Arvestatud tööde puhul võidakse kasutada motiveerivat hinde eristamist hinnete 3,4,5 või hea, väga hea näol;
[li] saab hindeid parandada kaks korda 8-tunnise kursuse jooksul õpetajaga kokkuleppel.

Kursuse lõpus antakse üldhinnang tehtud töödele: A/MA.

Aasta kokkuvõttev hindamine on kõigi aineõpetajate ühine hinnang.

Hindamisel arvestatakse ainekavas taotletavaid õpitulemusi.