0 kaarti!
Autor: Katrin Liiv inglise keele õpetaja / klassiõpetaja Kontakt: Katrin.Liiv@nooruse.edu.ee |
Loodud: 26. august 2015. a. kell 17.58
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
02.09
Sissejuhatus. Esinemise põhireeglid. Rollimängud
09.09
Hingamisharjutused. Rollimängud.
16.09
Luuletused sügisest - erineva emotsiooniga lugemine
23.09
Etüüdid. Harjutused hääle tugevuse reguleerimiseks.
30.09
Teksti esitamine läbi rolli-ja situatsiooniülesannete.
07.10
Diktsiooniharjutused.
14.10 Improvisatsioonilised etüüdid
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb näidendis
Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust. Tunnistusel kajastub hinnang arvestatud/mittearvestatud II ja IV veerandi lõpus.
Konsultatsioon toimub kolmapäeviti kell 14.00- 14.45 ruumis 200a