0 kaarti!
Autor: Inna Vann klassiõpetaja Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee |
Loodud: 26. august 2015. a. kell 10.21
Muudetud: 3. september 2015. a. kell 11.57
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: - tundi nädalas
Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.
1. nädal Geomeetrilised kujundid. Kujundite kokkusobitamine. TL
2. nädal Joonista peegelpilt. Matem. tööleht nr. 1
3. nädal Osadest tervik. Tangram.
4. nädalArvud 1- 100. Punktide ühendamine.
5. nädal Kell
6. nädal Kell
7. nädal Arvuta, värvi, nuputa.
Õpilane:
on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
oskab orienteeruda tasapinnal;
oskab lahendada nuputamisülesandeid;
oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
oskab loendada ja rühmitada esemeid;
teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
oskab luua seoseid varemõpituga
Kokkuvõtvate sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
„väga tubli“ (lühend “V”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui see vastab täiel määral õppekava nõuetele(*) või ka ületab neid;
„tubli“ (lühend “T”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui see vastab üldiselt õppekava nõuetele(*), kuid pole täielik, esineb väiksemaid eksimusi või jääb mõnel määral puudu iseseisvusest;
„harjuta“(lühend “H”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui saavutatud õpitulemustes esineb eksimusi, põhioskused on omandatud lünklikult või õpilane vajab rohkem juhendamist.
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 ruumis 203