Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loogika: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 26. august 2015. a. kell 10.21
Muudetud: 3. september 2015. a. kell 11.57

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: - tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal Geomeetrilised kujundid. Kujundite kokkusobitamine. TL
2. nädal Joonista peegelpilt. Matem. tööleht nr. 1
3. nädal Osadest tervik. Tangram.
4. nädalArvud 1- 100. Punktide ühendamine.
5. nädal Kell
6. nädal Kell
7. nädal Arvuta, värvi, nuputa.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
oskab orienteeruda tasapinnal;
oskab lahendada nuputamisülesandeid;
oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
oskab loendada ja rühmitada esemeid;
teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
oskab luua seoseid varemõpituga

Hindamine üles

Kokkuvõtvate sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
„väga tubli“ (lühend “V”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui see vastab täiel määral õppekava nõuetele(*) või ka ületab neid;
„tubli“ (lühend “T”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui see vastab üldiselt õppekava nõuetele(*), kuid pole täielik, esineb väiksemaid eksimusi või jääb mõnel määral puudu iseseisvusest;
„harjuta“(lühend “H”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui saavutatud õpitulemustes esineb eksimusi, põhioskused on omandatud lünklikult või õpilane vajab rohkem juhendamist.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 ruumis 203