Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 11abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 25. august 2015. a. kell 08.03
Muudetud: 28. august 2015. a. kell 12.06

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 1.-4.09):
1. Ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Inimese välimuse kirjeldus.

II NÄDAL ( 7.-11.09):
1. Välimuse kirjeldus. Isikulised asesõnad - omastav kääne.
2. Välimuse kirjeldus piltide järgi.

III NÄDAL ( 14.-18.09):
1. Sõbra välimuse kirjeldus. Isikulised asesõnad - osastav kääne.
2. Kordamine: välimus.

IV NÄDAL ( 21.-25.09):
1. Kordamine: välimus, iseloom, isikulised asesõnad omastavas ja osastavas käändes.
2. KONTROLLTÖÖ; välimus, isikulised asesõnad omastavas ja osastavas käändes. - 24.09

V NÄDAL ( 28.09- 2.10):
1. Iseloom.Iseloomujooned.
2. Tööleht - iseloomujooned. Töö sõnaraamatuga.

VI NÄDAL ( 5. - 9.10):
1. Tekst: Minu iseloom. Töö teksiga. Küsimuste moodustamine.
2. Seestütlev kääne.

VII NÄDAL ( 12.-16.10):
1. Kordamine KT-ks: iseloom.
2. KONTROLLTÖÖ: iseloom, seestütlev - 15.10

VIII NÄDAL ( 26.-30.10):
1. Linn. Asutused linnas.
2. Tekst: Kuressaare.

IX NÄDAL ( 2.-6.11):
1.-2. Kus miski asub? Tee küsimine ja juhatamine.

X NÄDAL ( 9.-13.11):
1. Jutustame Kuressaarest, dialoogide koostamine.
2. Sõnade töö: linn, kus miski asub.

XI NÄDAL ( 16.-20.11):
1.-2. Omastav kääne.

XII NÄDAL (23. - 27.11):
1. Kordamine. TK: omastav kääne.
2. Menüü. Kohvikus.

XIII NÄDAL ( 30.11.-4.12):
1. Kohvikus. Dialoogide koostamine.
2. Dialoogide vastamine. Tekst: Minu menüü.

XIV NÄDAL (7.-11.12):
1. - 2. Kordamine: Kohvikus, restoranis, menüü.

XV NÄDAL ( 14.-18.12):
1. KONTROLLTÖÖ: Kohvikus, menüü.
2. Jõuluteema.

XVI NÄDAL ( 21-22.12):
1. Jõuluteema.

XVII NÄDAL ( 11.-15.01):
1.-2. Huvialad, vaba aeg.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab lugeda ja saab aru lihtsast adapteeritud tekstist, suudab sealt leida olulist infot;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab kasutada kursuse jooksul õpitud temade sõnavara: välimus, iseloom, elukoht, linn, oskab kirjutada jõulusoove, menüü, kohvikus;
6) oskab esitada lihtsaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega, õige häälduse ja intonatsiooniga;
8) oskab kasutada läbitud grammatikamaterjali: isikulised asesõnad omastavas ja osastavas käändes, nimisõnade käänamine omastavas käändes, järgarvud ja nende ühildumine nimisõnaga.

Hindamine üles

I kursuse hinde kujundamine:
KT - 3 arvestuslikkuhinnet
Suuline arvestus( Kuresaare) - 1 arvestuslikhinne
Linn, tee juhatamine ( sõnavara töö)- 1 arvestuslik hinne
Protsessihinded ( kodused töö, tunni töö, tunnikontrollid) - kokku 1 kokkuvõttev hinne
Hindamisel kasutatakse kokkuvõtvat ja kujundavat hindamist. Kujundaval hindamisel lähtutakse õpilase arengu võrdlemisest tema eelneva tasemega, kokkuvõtva hindamise puhul võrreldakse õpilase saavutusi taotletavate õpitulemustega.
Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontroltööd kajastuvad eKoolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultasioonid ja järeltööd kokkuleppel.