Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ene Riis

klassiõpetaja

Loodud: 23. märts 2015. a. kell 00.00
Muudetud: 24. märts 2015. a. kell 10.34

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

24.03. Kevadpühadeks kaunistus- kukk
25.03. Kevadpühadeks kaunistus- kuke lõpetamine
31.03. Loomad, linnud - ribavoltimine
01.04. Voltimine õpetuse abil
07.04. Lilled - papptoru+värvilised paberid
08.04. Kevadpühadeks kaunistus
14.04. Võtmehoidjad - nahast meisterdamine
15.04. Liblikas - tikutoos + värvilised paberid
21.04. Loomaaed - voolimine plastiliinist
22.04 Krokodill-paberlõige
28.04. Kingitus emale- lillepotile ümbris
29.04 Kingitus emale
05.05. Näpunöör
06.05. Näpunöör
12.05. Voolimine
13.05 Voltimine
19.04 Kuup- ruumilise kujundi meisterdamine
20.04 Töö lõpetamine
26.05. Taimedega joonistamine õues
27.05. Kuidas kuivatada suvel taimi kaartide, piltide jaoks.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

Tööõpetuses kasutatakse kokkuvõtva hindamisena sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
*Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
Konsultatsioon kolmapäeviti 13.00 ruumis 307.