Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 1a P, 1b P, 1c P, 1d P, 2a P, 2b P, 2c P, 2d P, 3a P, 3b P, 3c P, 4a P, 4b P, 4c P prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Nikolai Räbin

õpetaja

Kontakt: Nikolai.Rabin@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. märts 2015. a. kell 21.50
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Ainet õpetatakse selleks, et lapse kehalisevormi pidevas ja mitmekülgses arenguprotsessis hoida. Samas toetatakse õpilaste tunnetuslikku, esteetilist, eetilist ja sotsiaalset arengut. Suurim tunni eesmärk - äratada lapses liikumise vastu huvi ja toetuda seda. Lisaks tantsusammude sooritamise oskusele õpivad õpilased nägema liikumise-liigutuste ilu, tegema koostööd, austama kaaslasi ja reegleid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1 lained kehaga ja kättega.
2 *footwork*
3 Opitud sammudega kombode moodustamine ja oppimine
4 Uue tantsu kombodest moodustamine ja tantsimine
5 Tantsu edasioppimine ja loovmang
6 üldfüüsiline trenn
7 *footwork* ja selle kasutamine tantsus
8 õpitud materjali läbitöötamine
9 kukkerpallid ja kättete peal seismine
10 veenitustund
11 pea peal seismine ja kättete peal seis
12 tantsu mängud mälu arendamiseks
13 õppitud kombinatsioonidest uue pikka kombinatsiooni tegemine ja sellega mitmevariandiline tantsimine
14 *Bounce* ja stilistika tänavatantsus
15 õpitud materjali läbitöötamine
16 meeskonnatunnet arendavad mängud

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased saavad teadmisi ja oskusi erinevatest tantsusuunadest ja stiilidest
Erinevaid tänava tantsu jalgade positsioone ja liigutusi
Tantsimine arendadab kehalisi võimeid (vastupidavust, koordinatsiooni)
Õpilastel areneb suhtlemis- ja esinemisjulgus
Kasvab kollektiivsustunne ja vastutustunne

Hindamine üles

Tänavatantsu tunnis rakendatakse kujundava (õppijat toetava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel.
Suuline positiivne hinnang iga õigesti välja tulnud sammu ja sammkombinatsiooni puhul.
Hinnangute andmisel läheb arvesse: huvi, aktiivsus, püüdlikkus tunnis, tantsusammude omandamine.