Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 10abc_grupp, 11abc_grupp, 12abc_grupp, 9_grupp, Pole prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Nikolai Räbin

õpetaja

Kontakt: Nikolai.Rabin@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. jaanuar 2015. a. kell 00.47
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Ainet õpetatakse selleks, et lapse kehalisevormi pidevas ja mitmekülgses arenguprotsessis hoida. Samas toetatakse õpilaste tunnetuslikku, esteetilist, eetilist ja sotsiaalset arengut. Suurim tunni eesmärk - äratada lapses liikumise vastu huvi ja toetuda seda. Lisaks tantsusammude sooritamise oskusele õpivad õpilased nägema liikumise-liigutuste ilu, tegema koostööd, austama kaaslasi ja reegleid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1 Õpitud materjali meenutamine ja läbitöötamine
2 K-Pop tantsu sammude õppimine
3 Sammudest kombinatsioonide moodustamine
4 Kombinatsioonide läbitöötamine ja nendest K-Pop tantsu moodustamine
5 Tantsu keeruliseid elemente seletamine ja küsimustele vastamine
6 Tantsu edasioppimine ja muusikas läbitöötamine
7 üldfüüsiline trenn ja veenitus
8 keha osade isoleerimse arendav kombinatsioon
9 Footworkˇi ülesanded laval liikumiseks
10 õpitud materjali läbitöötamine ja vigade parandamine
11 Uue tantsu põhisammud ja liigutuste õppimine
12 põhisammudest kombinatsiooni moodustamine
13 kombinatsioonidest tantsu moodustamine ja läbitöötamine
14 uue tantsu vigade parandamine ja muusikalise joonise seletamine
15 õpitud materjali meenutamine ja läbitöötamine
16 veenitustund

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased saavad teadmisi ja oskusi erinevatest tantsusuunadest ja stiilidest
Erinevaid tänava tantsu jalgade positsioone ja liigutusi
Tantsimine arendadab kehalisi võimeid (vastupidavust, koordinatsiooni)
Õpilastel areneb suhtlemis- ja esinemisjulgus
Kasvab kollektiivsustunne ja vastutustunne

Hindamine üles

Tänavatantsu tunnis rakendatakse kujundava (õppijat toetava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel.
Suuline positiivne hinnang iga õigesti välja tulnud sammu ja sammkombinatsiooni puhul.
Hinnangute andmisel läheb arvesse: huvi, aktiivsus, püüdlikkus tunnis, tantsusammude omandamine.