Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loogika: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. detsember 2014. a. kell 12.54
Muudetud: 16. jaanuar 2015. a. kell 09.01

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

09.01. Kellaaeg. Tr lk 9, 10, 11
67.01. Termomeeter. Tr lk 14- 15
23.01. Tarkpea tuba.Tr lk 93- 95
30.01. Tarkpea tuba. Tr lk 96- 98; mäng- Täringuralli
67.02. 100 piires arvutamine kahekohalise arvuga. Tr lk 99, 100
13.02. 100 piires arvutamine kahekohalise arvuga. Tr lk 101, 102
20.02. Tekstülesanded. Tr lk 103, 104; mäng- Linnade vahelised kaugused
27.02. Tekstülesanded. Tr lk 105, 106
06.03. Tarkpea tuba. Tr lk 107, 108; mäng- Sada täis
13.03. Tarkpea tuba. Tr lk 109, 111

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
oskab orienteeruda tasapinnal;
oskab lahendada nuputamisülesandeid;
oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
oskab loendada ja rühmitada esemeid;
teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
oskab luua seoseid varemõpituga

Hindamine üles

Suulised ja kirjalikud hinnangud.
Kasutatakse kokkuvõtva hindamisena sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

Konsultatsioon esmaspäeviti 13.00 ruumis 108 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.