Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 5a T, 5b T, 5c T, 6a T, 6b T, 6c T, 7a T, 7b T, 7c T, 8a T, 8b T, 8c T prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Nikolai Räbin

õpetaja

Kontakt: Nikolai.Rabin@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. november 2014. a. kell 01.15
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Ainet õpetatakse selleks, et lapse kehalisevormi pidevas ja mitmekülgses arenguprotsessis hoida. Samas toetatakse õpilaste tunnetuslikku, esteetilist, eetilist ja sotsiaalset arengut. Suurim tunni eesmärk - äratada lapses liikumise vastu huvi ja toetuda seda. Lisaks tantsusammude sooritamise oskusele õpivad õpilased nägema liikumise-liigutuste ilu, tegema koostööd, austama kaaslasi ja reegleid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1 õpitud materjali meenutamine ja vigade parandamine
2 tänavatantsu stilistika ja effektid
3 keerulisemad versioonid baassammudest ja *footwork*
4 Tasakaalu ja kiiruse arendavad tantsukombinatsioonid
5 Uue tantsu õppimine
6 Tantsu edasioppimine ja muusikas läbitöötamine
7 üldfüüsiline trenn ja veenitus
8 tantsu uus osa
9 kogu õppitud tantsu osa läbitöötamine
10 veenitustund
11 tantsu puhastamine ja joonise loomine
12 tantsu joonise edasiareng ja tantsu õpitud osa vigadeparandamisega läbitöötamine
13 laval õige ja viisakas käitumine
14 õpitud liigutustest mikro kombinatsiooniode loomine
15 tantsu osade keruliste variantide vastu asendamine
16 õpitud materjali läbitöötamine muusikas

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased saavad teadmisi ja oskusi erinevatest tantsusuunadest ja stiilidest
Erinevaid tänava tantsu jalgade positsioone ja liigutusi
Tantsimine arendadab kehalisi võimeid (vastupidavust, koordinatsiooni)
Õpilastel areneb suhtlemis- ja esinemisjulgus
Kasvab kollektiivsustunne ja vastutustunne

Hindamine üles

Tänavatantsu tunnis rakendatakse kujundava (õppijat toetava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel.
Suuline positiivne hinnang iga õigesti välja tulnud sammu ja sammkombinatsiooni puhul.
Hinnangute andmisel läheb arvesse: huvi, aktiivsus, püüdlikkus tunnis, tantsusammude omandamine.