Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 1a T, 1b T, 1c T, 1d T, 2a T, 2b T, 2c T, 2d T, 3a T, 3b T, 3c T, 4a T, 4b T, 4c T prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Nikolai Räbin

õpetaja

Kontakt: Nikolai.Rabin@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. november 2014. a. kell 00.58
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Ainet õpetatakse selleks, et lapse kehalisevormi pidevas ja mitmekülgses arenguprotsessis hoida. Samas toetatakse õpilaste tunnetuslikku, esteetilist, eetilist ja sotsiaalset arengut. Suurim tunni eesmärk - äratada lapses liikumise vastu huvi ja toetuda seda. Lisaks tantsusammude sooritamise oskusele õpivad õpilased nägema liikumise-liigutuste ilu, tegema koostööd, austama kaaslasi ja reegleid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1 veenitus tund
2 klassikalise tantsu štange ääres harjutamine
3 klassikaliste asendite harjutamine, opitud materjali meenutamine ja tantsu läbitöötamine
4 tantsu harjutamine
5 Jalgade kaordinatsiooni arendavad kombinatsioonid sammudest ja hüppetest.
6 sirge selja asendi tantsu ajal harjutamine.
7 tantsu uus osa
8 uue osa muusikaga läbitöötamine
9 uue osa joonise õpetamine
10 kogu õpitud materjali kontroll ja läbitöötamine
11 õpitud materjali puudujääke eemaldamine, vastusele vastamine ja vigade parandamine
12 tantsu *puhastamine*
13 veenitus tund
14 štange ääres tund
15 mängu tund mälu koordinatsiooni ja meeskonnatunne arendamiseks
16 tantsu viimased proovid ja viimaste vigade parandus.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased saavad teadmisi ja oskusi erinevatest tantsusuunadest ja stiilidest
Erinevaid klassika tantsu jalgade positsioone ja liigutusi
Tantsimine arendadab kehalisi võimeid (vastupidavust, koordinatsiooni)
Õpilastel areneb suhtlemis- ja esinemisjulgus
Kasvab kollektiivsustunne ja vastutustunne

Hindamine üles

Tunnis rakendatakse kujundava (õppijat toetava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel.
Suuline positiivne hinnang iga õigesti välja tulnud sammu ja sammkombinatsiooni puhul.
Hinnangute andmisel läheb arvesse: huvi, aktiivsus, püüdlikkus tunnis, tantsusammude omandamine.