0 kaarti!
Autor: Sirje Mehik klassiõpetaja Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 23. oktoober 2014. a. kell 15.49
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2014/2015
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
27.-31.okt
Etüüdid.
3.-7.nov
Hääleharjutused. Kajamängud.
10.-14.nov
Hingamisharjutused. Puhumismängud.
17.-21.nov
Erineva emotsiooniga luuletuste lugemine. Luuletuse lavastamine.
24.-28.nov
Etüüdid. Harjutused hääle tugevuse reguleerimiseks.
1.-5.dets
Teksti esitamine läbi rolli-ja situatsiooniülesannete.
8.-12.dets
Laulude dramatiseerimine
15.-19.dets
Jõululuule lugemine
Õpilased õpivad selgelt ja kuuldavalt edasi andma õpitud tekste,
areneb õpilaste loovus ja rühmas töötamise oskus.
Õpilane õpib keha ja miimika kaudu ennast väljendama.
Areneb esinemisjulgus.
Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust. Tunnistusel kajastub hinnang arvestatud/mittearvestatud II ja IV veerandi lõpus.
Konsultatsioon toimub reedeti kell 13.00- 14.00 ruumis 308 või kokkuleppel õpetajaga.