Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Eve Tuisk

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Eve.Tuisk@nooruse.edu.ee

Loodud: 31. august 2014. a. kell 16.01
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loovusõpetuse eesmärk on:
1) anda õpilastele võimalus eneseväljendamiseks;
2) arendada kujutlusvõimet ja loomingulist mõtlemist;
3) õpetada kasutama erinevaid mõtlemis- ja tegutsemisviise nii loometegevuses kui ka igapäevases elus;
4) suurendada sotsiaalset teadlikkust (eriti rollimängude kaudu), enesekontrolli, iseenda tundmist;
5) arendada koostööoskust;
6) õpetada seoste, sarnasuste ja loogiliste järelduste tegemise oskust;
7) parandada kõne selgust ja ladusust;
8) suunata õpilast kasutama info- ja kommunikatsioonitehnoloogiat (IKT) eluliste probleemide lahendamiseks.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

Sissejuhatus kogu ainesse ehk loovusõpetusse üldse õppeaasta alguses
1. tund Kuidas kõne üles ehitada ja mida kõneledes silmas pidada? Kõne koostamine
2. tund Kõnede esitamine, analüüs
3. tund Argument ja selle sõnastamine
4. tund Väitluse põhireeglid, kuidas väitlust hinnata?
5. tund Väitluse ettevalmistus
6. tund I väitlus
7. tund II väitlus
8. tund Kokkuvõte ja eneseanalüüs
Tagasisidestamine õppeaasta lõpus.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
* oskab töötada iseseisvalt ja grupi liikmena;
* oskab ennast väljendada teistele arusaadavalt;
* oskab kõne koostada ja esitada;
* omandab oskuse väljendada õppetunni kestel tekkinud muljeid, neid ka põhjendada;
* suudab arutleda ja kujundada seisukohti;
* arutleb loogiliselt, põhjendab ja tõestab;
* püstitab ja sõnastab hüpoteese;
* omandab erinevaid info esitamise meetodeid;
* kasutab õppides IKT vahendeid.

Hindamine üles

Õpilasi hinnatakse neli korda õppeaasta jooksul. Positiivseks soorituseks on vajalik õpilase aktiivne osavõtt tundidest ja tunni ülesannete korralik täitmine. Kõik tunnis tehtud tööd kontrollitakse ja kursuse lõpus antakse üldhinnang tehtud töödele: A/MA, aasta kokkuvõttev hindamine on kõigi aineõpetajate ühine hinnang.

Hindamisel arvestatakse ainekavas taotletavaid õpitulemusi.