Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 10abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 26. august 2014. a. kell 17.19
Muudetud: 22. oktoober 2014. a. kell 12.21

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL:
1. Tarkusepäev.
2. Tutvumine grupiga, ainekaardi tutvustamine. Tervitamine ja hüvasti jätmine.

II NÄDAL:
1. Kirjatähed, trükitähed. Tervitamine, hüvasti jätmine. Enese tutvustamine. Neiu-noormees. Suulised harjutused.
2. Kirjatähed. Enda tutvustamine ( nimu, noormees.neiu, elukoht, kool). Lugemisharjutused.

III NÄDAL:
1. Kes see on? Mis see on? Suulised harjutused. Minu pere - sõnavara.Tähestiku kordamine.
2. kas see või teine? Isikulised asesõnad. Harjutused.

IV NÄDAL :
1. KONTROLLTÖÖ: tähestik. Kes see on? Mis see on? miks? Meie pere.
2. TK: pere - sõnad. Miks? Sellepärast, et... harjutused.

V NÄDAL :
1. KT: tähestik. Isikulised asesõnad. H.23
2. Isikulised asesõnad. tegusõna I pöördkond. tegusõna - teadma pööramine. H.17, 23

VI NÄDAL :
1. Nimisõnade sugu. H.24, tööleht.
2. Nimisõna sugu, Omastavad asesõnad.

VII NÄDAL :
1. Omastavad asesõnad. Tööleht. Lugemine: pere.
2. Kelle oma(d)? harjutuste leht. Kuidas läheb? - dialoogid, väljendid.

VIII NÄDAL :
1. Kordamine: isikulised ja omastavas asesõnad. Kuidas läheb? - minidialoogide koostamine.
2. KONTROLLTÖÖ: Isikulised ja omastavad asesõnad. Kuidas läheb?

IX NÄDAL :
1. Numbrid 1-100. Arvutame.
2. Numbrid 200-1000. Arvutame.

X NÄDAL :
1. Vanus. Harjutused. Dialoogid.
2. Kordamine: numbrid, vanus.

XI NÄDAL :
1. KONTROLLTÖÖ: numbrid, vanus. Tegusõna I pöördkond.
2. Tegusõna I pöördkond. Ma arvan, et... Lk.57

XII NÄDAL :
1.-2. Tegusõna II pöördkond.

XIII NÄDAL :
1. Kordamine: tegusõnade pööramine olevikus. Tegusõna mineviku moodutamine.
2. Tegusõnade minevik. Harjutused.

XIV NÄDAL :
1. KONTROLLTÖÖ: tegusõnade olevik ja minevik.
2. Nädalapäevad. Kuude nimetused.

XV NÄDAL :
1. Nädalapäevad, kuude nimetused, aastaajad. Mis kuupäev?
2. Mis kuupäev? Mis kuupäeval? Tähtpäevad.

XVI NÄDAL :
1. Tähtpäevad. Pühadesoovid.
2. Jõululuuletuse vastamine.

XVII NÄDAL :
1.-2. Telefonivestlus. Nimisõnade mitmuse moodustamine.

XVIII NÄDAL :
1. TK: nimisõnade mitmuse moodustamine. Eluruumid.
2. Kodu. Esemed ruumides.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, teab kuude, nädalapäevade ja aastaaegade nimetusi, numbreid 1-1000, oskab kirjutada jõulusoove, telefonis vastata, nimetada esemeid kodus;
6) oskab esitada mõnda lihtsat küsimust ( Kes see on? Mis see on? kuidas läheb? Kui vana sa oled? ) ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega;
8) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, nimetav kääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, isikulised ja omastavad asesõnad.

Hindamine üles

Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist. Kujundaval hindamisel lähtutakse õpilase arengu võrdlemisest tema eelneva tasemega, kokkuvõtva hindamise puhul võrreldakse õpilase saavutusi taotletavate õpitulemustega.

I kursuse hinde kujundamine:
KT - 4 hinnet
Jutustame iseendast - 1 hinne
Protsessihinded - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontroltööd kajastuvad eKoolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis kontrolltööd, tunnikontrollid ja jutustamised järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne "3" ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultasioonid K. kell 15.30-16.15 ruumis 410, järeltööd kokkuleppel.
Kasutatav õppematerjal: T. Esmatova: Vene keel - 5 elementi.
I.Mangus"Kiirelt ja lõbusalt"
Õpetaja koostatud õppematerjal.