0 kaarti!
Autor: Heljo Suurna väikeklassiõpetaja |
Loodud: 21. august 2014. a. kell 17.06
Muudetud: 26. september 2014. a. kell 11.25
Õppeaasta: 2013/2014
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Ühiskonnaõpetusega taotletakse, et õpilane tunneb huvi ühiskonna probleemide vastu, oskab neid märgata ja uurida ning oma seisukohti ja valikuid põhjendada; oskab tulla toime tänapäeva ühiskonnas, lähtudes üldinimlikest väärtustest;
01.09-05.09
¤ Mis on ühiskond ja kellest ühiskond koosneb?
08.09-12.09
¤ Õpimapi koostamise juhend.
15.09-19.09
¤ Kuidas juhitakse kooli ja mis on koolidemokraatia?
22.09-26.09
¤ Mis õigused on lastel?
29.09-03.10
¤ Mis on inimõigused?
06.10-10.10
¤ Mis on riik?
13.10-17.10
¤ Kordamine
Õpilane:
1) seletab oma sõnadega ning kasutab kontekstis mõisteid rahvus, riik, võrdõiguslikkus ja sallivus;
2) nimetab Eestis ja kodukohas elavaid rahvarühmi ning kirjeldab nende eluolu ja kultuuritraditsioone;
3) nimetab Eestis esindatud peamisi usundeid ja kirjeldab nende kombeid;
4) toob näiteid naiste ja meeste võrdsete õiguste ning nende rikkumise kohta Eestis;
5) suhtub sallivalt erinevustesse;
6) teab ja hoiab kogukonna traditsioone;
7) teab, mis on isikutunnistus ja reisidokumendid (pass, isikutunnistus);
8) nimetab ja näitab kaardil Eesti naaberriike ning toob näiteid, kuidas muu maailm mõjutab elu Eestis.
Kirjaliku töö hinne tuletatakse punktide koguarvust:
"5" - 90 - 100% punktide arvust
"4" - 70 - 89% punktide arvust
"3" - 45 - 69% punktide arvust
"2" - 20 - 44% punktide arvust
"1" - 0 - 19% punktide arvust
Kokkuvõttev hinne pannakse välja poolaasta lõpul antud perioodi jooksul saadud hinnete alusel.